Hallo!

Ik ben Dorien, 25 jaar uit Rotterdam. Tijdens mijn jeugd gingen we altijd toeren met de auto en tent, waardoor ik een groot deel van Europa heb gezien. Toen ik 18 was heb ik 9 maanden door Australie en Nieuw Zeeland gereisd en daar heb ik mijn interesse voor biologie ontdekt :wereld:. Een paar jaar geleden met mijn vriend een fietsvakantie door Nederland gedaan van ruim 1300 kilometer, zodat we ook ons eigen kikkerlandje kennen. Tijdens mijn studie een maand vrijwilligerswerk gedaan op Tenerife, ik werkte op whale watching boten om gedrag van dolfijnen en walvissen te onderzoeken en toeristen voor te lichten. Vorig jaar heb ik voor mijn stage 3 maanden in Zuid Afrika onderzoek gedaan naar witte haaien :beef:, wat supergaaf was! Nu heb ik van mijn vriend voor mijn afstuderen een vliegticket naar Costa Rica gekregen :kus: (met zn 2en natuurlijk)! Ik ga in oktober en kan niet wachten!!!

:NETHERLAN:AUSTRALIA:SOUTHAFRI:SPAIN::NEWZEALAN:ITALY::england::ITALY::wales::croatia::GERMANY::greece::austria::hungary::belgium::CZECHREPU:FRANCE:

Hallo Dorien, welkom op Wereldwijzer!

Je hebt al veel gezien van de wereld. Kun je anderen helpen met jouw ervaringen. Daarnaast kun je andere ervaringen lezen voor vragen die jij hebt over landen die je nog gaat ontdekken. Veel plezier dus op de site.

Groetjes, Leontien