Ik ben nieuw op deze site. Ik ben hier gekomen omdat ik andere reizigers wil leren kennen en ervaringen wil delen.
Het lijkt me erg leuk om op deze manier wat meer mensen op deze site te leren kennen.
Ik ben Dory en ik ben 24 jaar.
Ik heb altijd veel van reizen gehouden.
Ik ben onder andere in Oostenrijk, Zwitserland, Italie, Tenerife, Frankrijk, Malta, Noorwegen, en Sri Lanka geweest. Mijn mooiste vakanties waren voor mij Malta, Noorwegen en Sri Lanka.
Vorig jaar ben ik bijna 2,5 week samen met familie in Sri Lanka geweest. We hebben eerst een rondreis gemaakt en daarna hebben we nog in een vast hotel doorgebracht. De indrukken die heb ik daar heb opgedaan zal ik nooit vergeten: de mensen, de cultuur, de natuur. Echt super!
In 2006 3 maanden naar Noorwegen geweest om te werken en te reizen. Hier ben ik alleen naar toe geweest, maar ik heb daar vele leuke mensen leren kennen. De natuur is zoo mooi in Noorwegen. Ik heb in het zuid-westelijk gedeelte gezeten in het meest fjordelijk gebied van Noorwegen. Ik kan niet wachten om er een keer terug te gaan, om een rondreis te maken door de gedeeltes waar ik niet ben geweest.
Van alle landen (vrnl Noorwegen en Sri Lanka ) vond ik ook de geschiedenis van die landen erg boeiend.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen! En ik hoop jullie zo ook beter te leren kennen
Welkom op het forum! Ik hoop dat je vindt waarnaar je opzoek bent en hier een nuttige aanvulling kan zijn. Ik ben in ieder geval blij je hier te mogen verwelkomen.
Wie, hoe, waar en wat ik ben is bij de meeste hier al wel bekend, maar voor hen die het nog niet weten staat er hier een korte (niet helemaal up-to-date) verhaaltje! Even scollen naar “Wouter van Kuijk” en voilá: http://www.wereldwijzer.nl/local_links.php?catid=112
That’s me! Inmiddels ben ik echter 19 jaar en studeer ik met veel plezier rechtsgeleerdheid aan de universiteit van Leiden. Verder klopt alles ongeveer nog wel…
Welkom op Wereldwijzer.nl. Mij kun je ook vinden via die link van Wouter, het eerste stukje. Ik ben inmiddels al een aardig tijdje lid van deze site, zo’n 4 jaar alweer. Verdere info over mij kun je ook op mijn sites vinden, zie hier onder mijn naam.
Van harte welkom op het allerleukste reisforum van Nederland !!!
Ook ik ben al een aantal jaren lid van Wereldwijzer.nl en ik beheer met veel plezier het Thailand Reisforum. Mocht je ooit plannen hebben om die kant op te gaan, dan ben je dus van harte welkom: