Hallo

Hallo, ik ben Vivian en ik hou ontzettend van reizen en de wereld zien. Momenteel ontbreekt het geld me nog om ergens ver heen te gaan maar ben hard aan het sparen. Ik ga voor het gemak de lijst van Fleur gebruiken :teeth:

• Hoe heet je en waar woon je?
    Mijn naam heb ik net verteld en ik woon op het eiland Schouwen-Duiveland in Zeeland.

• Verliefd, verloofd, verloren?
    Getrouwd met 2 kinderen een een hond, lekker cliche :slight_smile:

• Welke landen heb je al bezocht?
    In Europa is dat Frankrijk, Oostenrijk, Engeland, Belgie en heel veel Spanje(zuiden) aangezien mijn vader daar woont.
    Buiten Europa is dat de Bahama’s, Florida en Zuid-Afrika

• Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?
    Da’s te veel om op te noemen. Ik zeg al jaren dat ik voor mijn 80ste de halve wereld gezien wil hebben maar aangezien mijn broer in Australie woont is dat momenteel het eerste land waar ik heen wil.

• Naar welk land wil je nooit meer?
    Ik ben nog niet in een land terecht gekomen waar het niet leuk was dus dat weet ik niet. Ik hoef alleen niet zo nodig naar Turkijke, Tunesie, Rusland en al die andere Balkanlanden, trekt me totaal niet.

• Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen?
    Geen vreemde, alleen maar leuke en normale.

• Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
    De hikes en beklimmingen met mijn broer toen hij nog in Spanje woonde en de de tripjes met een open terreinwagen door de verschillende wildparken in Z-A, erg bijzonder.

• Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
    Godzijdank nog niks erg meegemaakt.

• Mijn favoriete land is…
    Spanje, omdat ik er zelf vroeger heb gewoont en omdat mijn vader er nu weer woont is dat mijn 2e thuis.

• Mijn favoriete stad is…
    Ik heb nog niet heel veel steden gezien dus daar kan ik niks over zeggen.

• Mijn favoriete reisorganisatie is…
    FOX

• Wat zijn je hobby’s?
    Wandelen, ik werk heel veel met paint shop pro en ben moderator van een psp forum en ik hou uiteraard van reizen.

• Wat wil je verder nog kwijt?
    Ik heb een zeer reislustige familie. Zowel mijn vader als mijn moeder hebben al heel erg veel gezien van de wereld. Ook mijn jongste broer reist graag. Daarnaast woont mijn vader dus nu alweer bijna 15 jaar in Marbella en mijn oudste broer alweer 6 jaar in Melbourne-Australie.
    Ik heb het reisvirus dus niet van een vreemde :wereld:

Daarnaast ben ik gek op dieren en werk 2 ochtenden in de week als vrijwilligster in het plaatselijke dierenasiel. Ook verzamel ik voer voor een noodlijdend asiel in Zuid-Spanje.

Nou, dat was het wel zo’n beetje. Ik heb nu dus nog even geen geld om een mooie reis te maken maar ik wil me op dit forum gewoon alvast even verlekkeren met de verhalen en misschien wat ideeen opdoen. Wie weet hou ik er een leuk contact aan over aangezien ik wel met een man getrouwd ben die vind dat hij de wereld ook wel op Discovery Channel kan zien!!! Naar Australie wil hij dan nog wel. Er zijn wel een aantal landen waar hij dan wel mee naartoe wil maar voor de andere landen die ik zou willen zien zal ik toch een reisgenoot moeten zoeken. Maar goed, zover is het nog lang niet.

Hoi Vivian,
Welkom op wereldwijzer,
Misschien de juist lottogetallen invullen? zelf speel ik regelmatig mee en win nooit iets.(dit terzijde)
Zeg Vivian heb je al het Australieforum ontdekt hier op wereldwijzer?
hier klikken
Daar kan je eventueel een berichtje plaatsen,weet zeker dat je antwoord krijgt op al je vragen!
suc6 nog met alles in de toekomst.
groet:georgessiam.

Bedankt George. Ik had er al even gekeken.:zon02: