Wij zijn twee vriendinnen uit West-Vlaanderen en zouden graag een maand gaan rondtrekken in Bolivia en Argentinië!
We zijn al een paar keer met joker op reis geweest en houden wel van low-budget en avontuurlijk reizen! We vinden het ook fantastisch om zoveel mogelijk met de lokale bevolking in contact te komen en zo veel mogelijk te beleven! We zijn ook al zonder joker naar verre bestemmingen getrokken zoals Indonesië, Mozambique, …
We zijn op zoek naar 2 jongens of meisjes die deze uitdaging samen met ons willen aangaan! We denken dat met 4 reizen wel leuk moet zijn! De reis zou gepland moeten worden in juli-augustus 2009!
groetjes
Magali (25 jaar)
Véronique (26 jaar)
He meiden, het lijk me best leuk om mee te gaan. alleen weet ik niet helemaal zeker of het me zou lukken een hele maand te gaan ik weet niet tussen welke datum jullie willen gaan, maar dat zou ik in overleg misschien kunnen doen. Alleen moet alles wel zeker zijn. Ik wil namelijk wel dit jaar een keer naar het buitenland en jullie zoeken twee reisgenoten dus ik dacht ik reageer. Laat maar weten hoe en wat als jjullie willen.
Tof dat je reageert! Maar we hebben na lang wikken en wegen toch besloten om met twee te gaan omdat we maar meer tijd hebben tot de 26ste januari om mee te doen aan de vroegboekacties! Als op op reis gaan met iemand, wilden we onze reisgezellen eerst wat beter leren kennen om te zien of het klikt en dat zou allemaal te veel tijd in beslag nemen… We hebben dit bericht met andere woorden eigenlijk te laat geplaatst!
Maar als je naar Argentinië zou gaan, laat ons zeker iets weten! Dan kunnen we elkaar daar misschien wel ontmoeten!
Veel reisplezier en hopelijk vind je gauw een reispartner!