boeken hotels

Hoi
wat is een betrouwbare site om enkele hotels vooraf te boeken?

Hoi Maartje,

Wat voor een hotels zoek je? Ben je opzoek naar all-in resorts of naar losse hotels in verschillende steden?
En in of exclusief vlucht?

Los een hotel boeken kan zeker niet bij alle bekende reisaanbieders. Een betrouwbare site om los een hotel te boeken is bijvoorbeeld WTC.nl.

Sorry, heb het net zelf geprobeerd. De hotelboekingen van WTC lopen nu via booking.com. En zij bieden geen hotels aan in Cuba (zover ik kan zien)

Heb nog even voor je gezocht. Cuba Travel Network is een site waar je hotels kan boeken. Met hotels boeken via hen heb ik geen ervaring, maar wij hebben wel een keer onze auto via Cuba Travel Network gehuurd. Dat ging prima.

cuba trave network Had ik idd ook gevonden en zag er op het oog wel betrouwbaar uit. We willen voornamelijk op de bonnefooi gaan reizen en bij casa particular slapen. De eerste nachten in havanna en de laatste nachten in een resort willen we vooruit boeken

Hebben jullie de vlucht al wel geboekt?

Wij hebben de eerste keer namelijk bij D-Reizen in het kantoor de vlucht geboekt en het eerste hotel in Havana en een resort op Cayo Coco.
Dat ging prima!

Aanrader voor Havana: Inglaterra Hotel!

vluchten boek ik altijd via Internet. Is vaak toch goedkoper