hoi
ik heb is een vraagje aan mensen die al in bodrum zijn geweest.
waar kan ik de beste marktjes en winkeltjes vind, van bordrum. lieftst naamplaats of wegbeschrijving vermelden.
dikke kus laisia
hoi
ik heb is een vraagje aan mensen die al in bodrum zijn geweest.
waar kan ik de beste marktjes en winkeltjes vind, van bordrum. lieftst naamplaats of wegbeschrijving vermelden.
dikke kus laisia
Ik weet alleen dat er een grote bazaar, overdekt met tentzeilen op dinsdag is, waar je kleding enz. heel goedkoop kunt krijgen. Je kunt er het best vroeg in de ochtend ofzo heengaan want het is daar net een broeikas, ook doordat het overdekt is.
groetjes ingrid
hoi,
hier nog een tip:
als je naar bodrum op vakantie gaat en je houd van markten dan moet je zeker op zaterdag morgen de dolmus nemen naar turgutreis (± 20 min.) dat is echt een heerlijke markt, echt een turkse markt.
veel plezier!
x joyce
Op dinsdag is er een kledingmarkt bij het dolmusstation (otogar) van Bodrum. Op zaterdag is er een groente en fruit markt. Ook de moeite waard om heen te gaan.
Maar de leukste markt is in Turgutreis, die op zaterdag is.
Naar Turgutreis kan je met de Dolmus vanaf het dolmusstation in Bodrum je betaalt dan ongeveer 2 miljoen voor een enkeltje Turgutreis.
Andere marketen zijn: Woensdag in Ortakent, Donderdag in Yalikavak.
En in Gumbet zit ook nog een winkelcentrum genaamd Oasis en Marina.
Als meer info wilt weten laat dan even een reactie achter op deze site!!!
Groetjes Charlie-Girl
Hoi
Volgens mij is de fruitmarkt in Bodrum op vrijdag
Groetjes
Ik ben het eens met charlie-girl, maar ik wil er graag nog iets aan toevoegen. Je hebt in bodrum allerlei excursies naar die markjes, maar dit is en duurder dan met de dolmus, en het is vervelend inverband met de tijden. Als je zelf gaat kun je namelijk gaan als je wilt en teruggaan wanneer je wilt. In turgetreis moet je wel bij een dolmushalte gaan staan, en niet zomaar langs de weg, want dan is er een grote kans dat het busje niet stopt!
gr wendie