A.s zomer wil ik weer als vanouds naar Turkije op vakantie. Ik ben twee jaar geleden in Marmaris geweest. Dit jaar misschien wat anders. Bodrum (gumbet) Is dat wat? zijn er mensen die beide plaatsen hebben bezocht?
Voor mij is het weer net andersom. Ben vorig jaar in Turgutreis geweest (20 km van Bodrum). Dit jaar ga ik een weekje naar Marmaris in mei. En waarschijnlijk daarna nog 2 keer een weekje naar Turkije maar waar naartoe weet ik nog niet.
Bodrum is super leuk…Kom er nu zelf 3 jaar en elke keer weer leuk…Sinds vorig jaar ga ik pas uit en dus als je niet uitgaat vermaak je je daar prima…Maja het uitgaan is helemaal geweldig en dan vooral in Gümbet!!
Ik ben inderdaad in allebei de plaatsen geweest en het feit dat ik 9 keer in Marmaris ben geweest en 3 keer in Bodrum/Gümbet, zegt wel genoeg denk ik. Ik zou dus weer voor Marmaris gaan als ik jou was, maar als je echt ergens anders naartoe wil kan ik Bodrum ook zeker wel aanraden. Het strand in Gümbet is ongeveer hetzelfde als in Marmaris en het uitgaan is daar ook heel leuk. Als je het in Gümbet gezien hebt, kan je altijd nog Bodrum ingaan. Ik ben ook in Kusadasi geweest, maar dat is niet iets wat ik je aan kan raden. Ik weet niet precies waarom, maar het viel gewoon heel erg tegen na al die keren Marmaris.
Succes nog met het nemen van je beslissing en heel veel plezier, waar je ook naartoe gaat!
Groetjes
ben in belek, side, en bodrum geweest dit jaar wordt het marmaris
bodrum vondt ik nog het leukste, aangezien ik voorheen altijd naar griekenland ging, en bodrum heeft, wel veel van griekenland weg, bedoel de plaats op zich, de huisjes, de haven, enz, bodrum heeft een soort flair die me zeer aanspreekt, maar ja dat is ieders eigen beleving
Ik ben 2 jaar geleden in Gumbet geweest en het is er echt supper leuk.
Je kan er lekker aan het strand liggen of bij het zwembad.
En s’avonds kun je er lekker uitgaan.
Als je gaat moet je eens bij de X bar gaan kijken het is daar altijd wel gezellig en druk.
Ik wens je veel succes met je keuzen groetjes lynda