Blue mountains

In februari gaan wij voor 6 weken naar Australie. Omdat ik al veel goede dingen heb gelezen van de Blue Mountains zou ik er wel naat toe willen.
Onze dochter is dan bijna zes jaar. Is het mogelijk om naar daar te gaan
Is het niet te moeilijk

Diah

Hallo,

Je kunt met de trein vanaf sydney is zo’n 2 en een half uur rijden. Dus je hebt wel 1 dag nodig om er op te kunnen en om er naar toe te reizen. Je zou ook met een auto heen en weer kunnen vanaf Sydney. Verder is het ook met kleine kinderen goed te doen want je kunt omhoog met verschillende vervoer waaronder met een treintje hier een url misschien heb je daar nog wat aan http://www.bluemts.com.au/tourist/

Wij hebben die toer naar de Bleu Mountains in Sydney geboekt op volgende link:
http://www.ozexperience.com/blue-mountains-day-tour/

De bus vertrekt van aan hun kantoor om 7.20 u…
s’Middags was het eten ook inbegrepen.
In de voormiddag moet je wel een 3 km.stappen.
In de namiddag zijn we via 1000 trappen in de canyon geweest.
En met het steilste treintje ter wereld terug naar boven.
Volgens mijn bescheiden mening is het te doen
Je kan het verslag van onze trio bekijken op volgende link:
De trip Blauwe bergen start in de film op 1min 36sec.

[ame=“- YouTube”]YouTube- Australie Deel2 Sydney Blauwe bergen[/ame]

Veel plezier ginder en nog vragen? mailen hé

Guido

Bedankt voor jullie reactie.
Bedankt

Hoi,

Persoonlijk zou ik geen tijd verspillen aan de Blue Mountains. Ik ben er nu twee keer geweest. De eerste keer met slecht weer, dus veel wolken. Daarom er een paar jaar later nog eens geweest met mooi weer. Het is best mooi, maar in vergelijking met alle andere mooie dingen die je kan zien in Australië, vind ik de Blue Mountains toch een tegenvaller.

Dit is mijn persoonlijke mening, blijkbaar denken vele mensen er anders over. In ieder geval veel plezier in Australië!

(Oh ja, 2x met de trein vanuit Sydney geweest)

Wij zijn er met onze kinderen van toen 3,5 en 2 jaar geweest. Wij hebben overnacht op een camping in emu plains. Dat ligt halverwege blue mountains en sydney. Daar hebben heerlijk op een camping gestaan, een dag naar sydney met een sunday family funday kaartje a 2 dollar 50 voor het hele gezin. De volgende dag met de camper naar de blue mountains gereden. Leuk om gezien te hebben. Wel erg duur. Treintje, kabelbaan etcetera is erg prijzig. De kinderen vonden het wel fantastisch dus die dure kaartjes aan plezier er wel weer uitgehaald.