Hoi,
Hoeveel dagen moet ik plannen voor een bezoek aan de Blue Mountains?
En waar kun je daar met een camper overnachten?
Groetjes Susanne
Hoi,
Hoeveel dagen moet ik plannen voor een bezoek aan de Blue Mountains?
En waar kun je daar met een camper overnachten?
Groetjes Susanne
Hi!
Ik heb er 3 dagen gezeten en voor ons was dat genoeg. Helaas weet ik niet waar je je camper neer kunt zetten, heb zelf in een hostel gezeten maar ongetwijfeld zijn er plekken genoeg
Hoi Suzanne,
Je kunt ook vanuit Sydney met de trein en bus naar de Bleu Mountains met een voordeel ticket van cityrail. Evt. kun je daar overnachten en er 3 dagen van maken.
Spaart je enkele dagen Camperhuur. Waarschijnlijk zul je toch enkele dagen willen acclimatiseren. Het wordt (over het algemeen) afgeraden om direct na aankomst al te gaan rijden.
Ben zelf de laatste keer niet naar BM gegaan omdat wij een iets andere planning hadden
evt info: www.cityrail.info
Groetjes
Wim
Het is nog best lastig om een plek te vinden in de Blue Mountains. Veel verboden. We stonden bij een parkeerplaats bij een uitzichtpunt in Katoomba.
Hoi Susanne,
Wij zijn in december 2007 in de Blue Mountains geweest met een auto en hebben toen in Lithgow in een cabin gezeten op een goed caravan park. Daar kan je vast ook met je camper staan.
Het is even een stukje doorrijden na Katoomba, maar wel een leuke route.
3 dagen Blue Mountains is prima, wij zaten er 4 dagen en dat was net te lang.
De Giant Stairway is de mooi om te doen, wel een kuitenbijter die 800 treden uit de rotsen gehouwen. Naar beneden dus beter dan omhoog
Have fun!
Joris
Hoi susanne,
Ik ben ook bij de blue mountains geweest in 2007.
Zelf ben ik hier met een tour bus naar toe gegaan. Mijn indruk over de tour leiders/leidsters is dat ze erg enthousiast zijn over hun eigen land en je graag alle mooie plekken willen laten zien.
Zij heeft ons dus ook veel laten zien en erbij verteld. Ik ben hier 1 dag geweest, en het was prachtig! Vanuit Sidney heb ik dit geboekt. Je leert gelijk veel andere reizigers kennen ook leuk om mee te praten, horen waar ze vandaag komen en wat hun je evt. nog kunnen aanraden om te gaan doen!
Veel plezier en geniet groetjes janne