Durf het bijna niet te zeggen, maar waarschijnlijk kiezen we in september toch voor Griekenland :unsure:
M’n vriend stond sowiezo niet echt helemaal achter het Turkijeplan en dit was in eerste instantie toch onze eerste keus…En meestal kom je daar weer op terecht he…
Tot dat het geboekt is val ik jullie ff niet meer lastig met ons getwijfel hihihi.
Vandaag zijn we eindelijk naar het reisbureau geweest. Ze kwamen daar met nog een optie waar we zelf nog niet aan gedacht hadden. Aangezien we in Marmaris niet echt een hotel konden vinden dat ons aanspreekt (er is maar één touroperator die vanaf Enschede naar Dalaman vliegt, dus ook een beperkte keus qua hotels), vroegen ze wat we van Icmeler vinden. Van daaruit kunnen we dan de drukte opzoeken in Marmaris. Misschien toch wel een goed idee…Inmiddels ook al een leuk hotel gezien daar: Joy Munamar. Krijgt ook erg goede reacties op vakantiereiswijzer. Zouden we er dan nu eindelijk uit zijn…
Icmeler is rustiger, met de dolmus ong 20 min naar centrum Marmaris. Denk er wel aan dat na 24.00 de dolmusjes niet meer rijden!!
Leuk centrum, beetje klein, maar heeft wel wat.
Hotels moet je me daar niet vragen, ken ik verder niet, maar wij hebben regelmatig daar het autootje naar toe genomen!
Na alles goed doorgelezen te hebben lijkt het ons wel erg leuk. Gewoon een lekker all-inclusive hotel in Icmeler. En dan 's avonds met de dolmus of boottaxi naar Marmaris. Heerlijk relaxte, rustige vakantie