Bloedonderzoek in Thailand

Hello beste vrienden, heeft er iemand ondervinding met bloedonderzoek in Thailand meer bepaald ChiangMai maar ook elders in verband met bloedverdunners? Moet iedere 4 à 6 weken worden gedaan. Wij willen drie maand naar Thailand.:vak01:,>>>

Heb ik geen ervaring mee, maar de gezondheidszorg is prima, zeker in de prive ziekenhuizen, die je ook in Chiang Mai kunt vinden.

Dus lijkt mij geen enkel probleem.

Mijn moeder moet ook altijd bloedverdunners gebruiken(schildklier)en gewoonlijk krijg ze van de dokter een paar recepties,om een paar maanden voort te kunnen.Nu zoals Steven het al heeft gezegd,Chiangmai heeft uitstekende ziekenhuizen.Ik zal voor jou is checken op het internet,Ik weet veel over cnx,maar van ziekenhuizen(questie:verzorging niet veel)kom er later op terug! gegroet:georgessiam.:chin:

Het bloedonderzoek moet eerst en aan de hand daarvan schrijft de dokter hoeveel je moet nemen dat is de bedoeling van het bloedonderzoek ! Bedankt voor het antwoord.:idea:

Nu als ik een beetje kan volgen(ben nog niet goed wakker,nachtarbeid)moet je op bepaalde tijdsstippen je bloed laten controleren,dus je medicatie is elke dag niet hetzelfde?Zoals ik had aangeven in mijn vorige berichtje(moeder)moet ze elke dag de zelfde aantal pillen nemen,blijkbaar ligt dat bij u anders.Maar zoals ik het al hebt gezegd tervoren,zal het is checken op het internet.gegroet:georgessiam.>>>4de feb

ik neem aan dat tt prikken ook in thailand mogelijk is.
ik zelf ben nog steeds wat huiverig voor bloedprikken in een ander land. maar de gezondheidszorg in thailand is erg goed. dus ik neem aan dat die angst nergens voor nodig is.

mocht ik in deze situatie zitten dan zou ik het volgende doen.
http://www.coaguchek.nl/ hiermee kun je jezelf prikken en als je huisarts of de apotheek uitlegt hoeveel je bij welke waarde moet slikken, dan moet dat lukken.

en je bent dan niet afhankelijk van dat je steeds naar een ziekenhuis moet en dat je ook precies dan in plaatsen moet zitten waar een goed ziekenhuis zit.

Nu ik heb ff(20minuten)gesurfd op het net,heb alle tips afgegaan,en het volgende is uit de bus gekomen!!Het Chiangmai Ram hospital adres= 8 Boonruangrit road 50000 cnx.tel van uit ned=0066 van uit cnx=053224861.info:Het is een heel groot,modern en goed uitgerust ziekenhuis,ik hoop dat je iets hebt aan mijn informatie? gegroet en nog prettig verblijf in cnx!georgessiam.

Beste Georgessiam, bloed wordt getrokken er volgt een bloedannalyse om te zien hoe dik uw bloed is en er geen verandering is in de samenstelling aan de hand daarvan schrijft de dokter de pillekes voor en krijg je een overzicht mee hoeveel je per dag moet nemen 1 of 2 pillekes en dit dan voor 4 of 6 weken. Seffens als je wakker wordt dringt dit wel tot je door anders kloppeke met de hamer erop en voilà oké !:slapen: Op internet zocht ik zelf al maar vond niks…

Dat weet ik allemaal wel hoe de vork in de steel zit,ben, ondertussen “klaar wakker” kun je iets doen met de info over het chiangmai ram ziekenhuis?ik heb mijn antwoord gebaseerd op de ervaringen van de mensen.gegroet:georgessiam.:chin:

Had het ooknu gevonden dank u !

Dank u voor de info !

Met deze info hoef ik geen andere info meer ,heel erg bedankt voor deze tip !!:dag:

Van harte bedankt dit is een zeer goed tip !!

Mocht je toch nog in een ziekenhuis terecht komen voor bloedonderzoek, ik ben tijdens mijn vorige verblijf getest voor de Mexicaanse griep waarvoor ze o.a. bloed van me nodig hadden.

Ik vond dit een stuk beter gaan dan in Nederland. Hier is er meestal een chagrijnige dame die een naald in je arm steekt, wacht tot het buisje vol zit, en de naald er weer uit haalt. Maar daar gaat het met iets meer belijdt wat resulteerde in dat ik er niks van voelde, en ook de uitslagen waren er binnen een half uur!

Dit is niet het antwoord waarop ik wachtte het is zoals men zegt “Schoenmaker blijf bij uw leest !!”

Stop met het zenden van antwoorden op mijn vraag over bloedonderzoek a.u.b. heb aan één juist antwoord genoeg dit van De" PRIKMETHODE " DOOR karin 1976