Over 2 weken ga ik 3 weken naar Thailand.
Ik hoop dat we het niet nodig hebben maar wil toch een beetje voorbereid op reis.
Ik kan op internet niet echt goede adressen vinden.
Hebben jullie adressen van goede ziekenhuizen in Bangkok, Chaing Mai, Phuket, Koh Phi Phi en Krabi ao nang?
Ik weet niet of het in iedere plaats wel is hoor… maar ik dacht ik vraag het maar gewoon.
Groetjes Mandy
is allemaal te vinden in de LP of de Trotter.
groetjes
Veel goede ziekenhuizen in de meeste genoemde plaatsen. Op Phuket: Phuket International of Bangkok Phuket. Phi Phi: ga zo snel mogelijk naar de 2 genoemde, Phi Phi zelf biedt weinig op het gebied van gezondheidszorg.
Maar waarom wil je dat weten? Als je in een noodgeval komt heb je toch plaatselijke hulp nodig, en iedere taxi chauffeur zal je graag naar een goed ziekenhuis brengen.
Okee… Ja daar heb je Misschien ook wel gelijk in…
Eerste reis… Zat maar zo wat te denken aan praktische dingen… Maar dan ga ik me daar maar niet te druk om maken 
Bedankt voor de reacties…
Groetjes!
Hier hoef je je inderdaad niet echt druk over te maken.
Bij niet spoedeisende zaken heb je het ziekenhuis voor het uitzoeken en kun je vaak al uit de voeten met een plaatselijke kliniek.
Bij spoedeisende zaken, waar je zelf meestal al niet meer kenbaar kunt maken wat je wil, eindig je meestal in een prive ziekenhuis tenzij het echt niet anders kan.
Zorg in ieder geval dat je goed verzekerd op reis gaat.