Supergoedkope logeerplek Bangkok, chiang mai, chiang rai, Phuket, krabi, Siem reap

Zoals je kunt lezen ben ik op zoek naar de ideale slaapplaats, ik ben niet op zoek naar luxe, gewoon super goedkoop
Waar zou ik het beste verblijven in Bangkok? Alles ligt er zo verspreid, overdag had ik graag de tempels bezocht, dus is khaosan road denk ik het beste, maar de leukste uitgaansbuurt ligt in sukhumvit, klopt dit???, wat ben je met een goedkope slaapplaats, als je meer geld moet uitgeven aan een taxi
Weten jullie iets goed in Phuket, chiang mai /rai, Siem reap ,krabi, ko samui, pattaya, en in de buurt van nong sai/hua hin
Groetjes en alvast bedankt

Nou als je een goedkope overnachting zoekt in Chiangmai dan kan je best naar de Royal Guest House gaan.(300bath)
Deze guesthouse ligt niet ver van de Tha Phae Gate.
Ook heeft dit guesthouse een restaurant, een binnenzwembad, een bar/lounge en gratis WiFi* (wat ook leuk is meegenomen *)
Enig nadeel je kan pas inchecken in de namiddag !
ff hieronder het adres nog zetten :5 Kotchasarn Soi 4, Loi Koh Road Chiang Mai.
Wat betreft Bangkok,het is al een tijdje geleden dat ik nog geweest ben in Khaosan Road,gewoonlijk reis ik door met de motor richting Isaan.
Maar misschien moet je maar eens naar Lek guesthouse gaan in deze straat (180 bath)
De kamers zijn heel vuil,er is geen stopcontact om je mobieltje op te laden,dat kan je beneden als je 20 bath betaald.
Voor een rol toilet papier vragen ze 10 bath.