De tickets zijn inmiddels geboekt…
Nu wil ik de eerste 2 nachten in Bangkok reserveren. We gaan vanuit Bangkok met de nachttrein naar Chiang Mai. Iemand tips voor een leuk hotel?
In Chiang Mai ben ik op zoek naar een leuk guesthouse of hotel in de jungle…
Daarna vliegen we door naar Krabi en daar dezelfde vraag, het liefste een leuk hutje zoiets! Na Krabi willen we een aantal eilandjes bekijken, nog tips? Het liefste overnachten op het strand… ! En dan weer terug naar Bangkok …
The train Inn,vlak aan de hualampong station(150meter)428 (Hua Lum Phong) Thanon Rong Mueang Pathumwan Bangkok 10330
Tel :(66) 0-2215-3055,(66) 08-1819-5544 Fax : (66) 0-2219-5119 E-mail : jana@thetraininn.com Tel: (66) 0-2215-3055, (66) 08-1819-5544 Fax: (66) 0-2219-5119 E-mail: jana@thetraininn.com
Ben er zelf ook een paar keer geweest,vriendelijke mensen achter de balie.
Voordeel je bent vlak aan het station,dicht bij de metro.
wat voor prijsklasse had je in gedachte in bangkok?
bij krabi liggen vele eilanden in de buurt koh phi phi bijvoorbeeld of koh lanta waar in krabi wil je verblijven?
Bedankt voor de reactie.
Prijsklasse voor Bangkok rond de 40 euro…
En ik hoorde dat we vanuit Krabi beter meteen richting Ao Nang kunnen vertrekken om daar te slapen, dan de dag erna richting Koh Phi Phi en een ander leuk eiland! Het liefst slaap ik daar in een hutje op het strand, weet alleen niet of dat mogelijk is!
slapen in een hutje op het strand is in ao nang zelf niet mogenlijk maar op railay beach zijn er wel een aantal dit is vanaf ao nang z’n 10 tot 15 minuten varen
vanaf railay beach kan je ook naar phi phi, ik weet niet wanneer je gaat maar als je in de maanden december tot februari gaat dan is koh lanta mischien ook wel een leuke optie daar zijn meerdere hutjes op het strand te vinden alleen buiten het seizoen wel behoorlijk rustig (voor mij te rustig)