Beste mede-forummers!
Ik ben nu bijna klaar met studeren en heb over twee maanden mijn BA(hons) van een Engelse universiteit.
Nu ik al een tijdje in Engeland heb gewoond, speel ik al geruime tijd met het idee om te blijven!
Nu heb ik de meeste zaken al wel geregeld, ik heb een NI-nummer en een bankrekening bijvoorbeeld.
Ik ben nu voor een aantal dagen in Nederland, paasvakantie
en nu bedacht ik mij, als ik wel daar kan blijven, wat voor documenten heb ik nou echt nodig uit Nederland om mijn verblijf daar makkelijker te maken?
Heb ik bv een internationaal uittreksel uit het geboorte register nodig of een internationaal uittreksel uit het bevolkingsregister?
Ik wil de eerst komende tijd nog ingeschreven blijven staan in Nederland, en terzijnertijd mij uitschrijven in Nederland.
Ik bedacht me namelijk dat het handiger is om uit Engeland in Engeland te blijven dan eerst weer terug te gaan naar Nederland.
En ook nog een tweede vraag? Aangezien ik ook een baan moet gaan zoeken, wie heeft er goede ervaringen met een bepaald uitzendbureau bijvoorbeeld? etc etc.
Het leven in Engeland zal namelijk wel anders zijn wanneer ik hopelijk een baan vindt, dan wanneer ik nog studeerde.
Ik hoop op snelle reacties!