Bitez

hallo,
binnenkort ga ik naar Bitez. kan iemand hier iets interess:vak02:ants of leuks over vertellen? graag reacties. dank!:vak02:

Ben benieuwd naar je ervaringen, ik ga in september, ook voor het eerst. Laat je even weten hoe het geweest is en wat ik vooral niet moet missen? Ik logeer in Villa Nergis. Aftellen!

hallo, zal ik doen. morgen vertrekken we. groet, Gerda:zon02:

Hallo Gerda,

En hoe was het? Leuke vakantie gehad?

hai beanca. het was een super vakantie maar… ik begrijp iets niet. ik heb je meteen na thuiskomst een mail gestuurd met informatie, heb je die niet ontvangen? reageer even, dan kijk ik of ik m nog een keer kan versturen.
groetjes,
Gerda

Hoi,

Ik ga as dinsdag naar Bitez, en verblijf in Villa Nergis.

kunnen jullie mij ervaringen vertellen over Villa Nergis, en mij tips geven over leuke plaatsen in de buurt van Bitez?

gr Esmeee

ik lig met mijn zeiljacht geregeld in de baai van Bitez en kom veel in de restaurantjes. Ze zijn gezellig en meestal niet duur. Als je echt goedkoop turks eten wilt, ga dan naar het uiteinde waarvde marina is, de havenkantine. Bite heeft mooie stranden.

1 like

hoi ik ben net terug uit Bitez, zat ook in Villa Nergis, prima complex. Ligt lekker dicht bij het centrum en vooral dicht bij de zee. Prima daar !