:dope:Een tijd geleden heb ik mijzelf aangemeld op dit forum en destijds een paar vragen gesteld en helaas door persoonlijke omstandigheden niet meer terug geweest op het forum. Excuses hiervoor. Jullie forumbezoekers waren zo aardig om mij te helpen.
Ik was destijds op zoek naar mijn Roots/biologische familie in Thailand. Via forums ben ik wat aardige mensen tegen gekomen en zelf heb ik zoveel mogelijk instanties proberen te benaderen om elke informatie te vinden die ik kon vinden. Heb een tijd terug de Tourist Police gecontacteerd en een teamleader, mr. Samran Laepong (en zijn vrouw) zijn samen op zoek gegaan voor mijn en ze hebben mijn familie gevonden.
Mijn hele leven ben ik al op zoek geweest naar iets wat ik miste. Ben geadopteerd geweest door Nederlandse mensen en helaas een hele slechte jeugd gehad. En nu eindelijk heb ik mijn vader gevonden.
Helaas is mijn moeder gestorven maar ik heb een stiefmoeder.
Nu zou ik graag zo veel mogelijk informatie te weten komen over alles wat met Thailand te maken heeft. Ze zijn beiden gezond maar moeten af en toe wel naar het ziekenhuis voor hun hoge bloedruk ed. Dus het liefst dit jaar of anders volgend jaar ga ik voor het eerst terug naar mijn geboorteland.
Een vraagje is: aan de hand van de foto’s zie ik dat ze arm zijn. misschien over een tijdje wil ik ze financieel gaan steunen, maar wat is ‘normaal’ en niet overdreven. Hoeveel geld is bv. 100 euro waard voor de mensen in Thailand? Wat kunnen ze er mee doen of wat denken jullie wat ze ermee gaan doen? (misschien stomme vraag maar ik heb gehoord dat hij koeien heeft ofzo en kan ik beter producten kopen en geen geld??) hebben mensen in Thailand op het platteland zeg maar een bankrekening of kan ik die voor hun openen bijvoorbeeld?
En bv kan ik hun gezondheid laten checken in een goede hospitaal? zoiets??
Er gaat zoveel door mijn heen nu, dus moet hoofd proberen koel te houden natuurlijk.
Goede contact heb ik met Samran, teamleader of Tourist Police in Udon Thani en ik heb hem en zijn gezin voor altijd in mijn hart gesloten. Mijn dank ik niet uit te drukken in geld of woorden. Merci
sorry dat ik jullie moet lastig vallen met mijn gezever…
http://www.xsbb.nl/phpbb/uploads/demo/smilies/icon_smile.gif
hopelijk kunnen jullie forumbezoekers/ beheerders/ moderators mij klaarstomen voor mijn grote reis…dank u