Binnenlandse vluchten: nu al boeken?

Wij gaan in januari vier weken rondreizen in Chili. Om zo veel mogelijk verschillende plekken te kunnen bezoeken, willen we een paar binnenlandse vluchten nemen. Ik heb gezien dat we dit met Sky Airline kunnen doen. Heeft iemand ervaring met deze maatschappij? Is het nodig om nu al vluchten te boeken? Of kunnen we dit ook steeds enkele dagen van tevoren doen?
We zitten natuurlijk in het hoogseizoen…

Ik zie in je bericht niet staan naar welke plaatsen je precies wilt vliegen, maar ik zou voor januari zeker vooraf al reserveren want je zit midden in het hoogseizoen.
Zeker als je bijvoorbeeld Puerto Montt - Punta Arenas of Santiago - Calama wil vliegen, die wil je niet graag in de bus doen!
Van Santiago naar het merengebied is eventueel nog wel met een nachtbus te doen,

En Sky is een goede maatschappij.

Groeten,
Grietzen

Het is inderdaad beter om de vluchten nu al te boeken en het voordeel hiervan is dat je goedkoper uitbent dan als je vlak vantevoren de vluchten boekt.

Sky is mij (en mijn ouders) goed bevallen.

Groeten Wietze de Jong
www.lagopanguipulli.com

Bedankt voor de informatie!
We willen naar het merengebied, La Serena en omgeving en Calama (San Pedro). De vluchten naar Calama blijken inderdaad al aardig vol te zitten…