Binnenlandse vluchten in Birma / Myanmar?

Heeft iemand ervaring met binnenlandse vluchten in myamar/birma? Buza raadt het af, maar ik heb ook gehoord dat dat eigenlijk alleen geldt voor bepaalde maatschappijen, dat er andere vliegmaatschappijen zijn die wel betrouwbaar zijn. dank al vast,

Wij zijn net terug uit Birma, hebben 3 binnenlandse vluchten gemaakt met Yangon Air, ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wij waren met een Nederlandse reisorganisatie, ik neem aan als het niet veilig is dat zij geen risico nemen.

In november heb ik gevlogen met KBZ Air. Oorspronkelijk geboekt bij Mandalay air, maar deze was geannuleerd. We werden netjes omgeboekt.
Vlucht was prima, we kregen op de korte vlucht zelfs een kleine maaltijd.

In maart van Yangon naar Mandalay met een voor de helft gevulde nieuwe Airbus van Golden Myanmar Airlines gevlogen.
Terug van Heho (Inle Lake) naar Yangon met KBZ Air met een propellorvliegtuig, inclusief broodje, cake en drinken voor die korte vlucht.
Prima ervaringen.
Beide jonge maatschappijen, die plannen hebben om ook internationale routes in hun programma op te nemen (of dat inmiddels al hebben).
Johan

Bagan air en Mandalay air waren prima. Laat wel van te voren even je vlucht checken omdat tijden nogal eens veranderen.