Wat is jullie ervaring met de binnenlandse vluchten? Hebben ze inderdaad structureel vertraging? Enig idee wat de vertragingstijd kan zijn? Alvast bedankt.
In 2012 hadden wij vertragingen bij ieder vlucht, 4 in totaal. Van 30 minuten tot gehele vlucht die uitviel terwijl wij op het vliegveld waren.
Hoi sabbie bedankt voor je reactie. Bij de vlucht die uitviel kreeg je dezelfde dag nog een alternatief?
Ja, wij kregen een alternatief ruim een uur later en met wat stampei maken. Maar dat maakt het allemaal wel weer leuker (achteraf).
Ik zou er niet op rekenen dat je de zelfde dag verder kan. Ik heb in Indonesie wel eens de pech gehad dat ik een paar dagen later pas kon vliegen.
Ik zou geen binnenlandse vlucht nemen :)… Nachtbus is SUPER relaxed en weer n leuke belevenis :)… Snachts bij de eettentjes stoppen etc ![]()
Moet je wel kunnen slapen in de bus ![]()
Toen ik bijna 10 jaar geleden in Myanmar was, waren (nacht)bussen hel. Nu zal het ongetwijfeld beter zijn… Echter, ook in Zuid-Amerika waar bussen stukken beter zijn dan in Azië doe ik geen ook geen oog dicht. Ik mijd daarom nachtbussen en reis liever overdag ![]()
Ik heb nog nooit eerder zo n geweldige nachtbussen grhad!! Luxe anderhalf persoon stoelen… Beenruimte alsof je vip bent ![]()
Dat klinkt als de bussen in Zuid-Amerika. Maar als gezegd, die neem ik ook liever niet 's nachts ![]()
Dan heb ik mn best gedaan;)
Van de drie binnenlandse vluchten die ik afgelopen november heb gemaakt was er een gerescheduled met een paar uur vertraging (air mandalay) en de vlucht werd uiteindelijk uitgevoerd door air bagan. De twee andere vluchten met golden myanmar waren op tijd.
De vliegvelden zijn er lekker chaotisch, gezamelijke gates, geen schermen die geupdate worden, onverstaanbare omroepers en mannetjes die met een bord met vluchtnummer rondrennen zodra er geboard moet worden. In geval van vertraging is het ook vooral het gebrek aan informatie dat lichtelijk irritant is.
Wij vlogen met Mann Yatanarpon van Mandalay naar Yangon afgelopen zomer en hadden nauwelijks vertraging (hooguit een half uurtje). Sowieso was vliegen met deze maatschappij prima! Het is een nieuwe maatschappij en ze vliegen met heel nieuwe toestellen.