Binnenlandse vlucht Vietnam!?

Ik ga 28 augustus naar Vietnam met 2 personen. We gaan daar zelfstandig rondtrekken en ik wil graag weten of we een binnenlandse vlucht van Danang naar Ho Chi Min City rond de 8e van september ter plekke kunnen regelen of moeten we deze van te voren vastleggen…

Hallo C,

Ik zie dat je schreef rond de 8e, dus je bent flexibel met deze datum.

Ook heb ik even op diverse sites gekeken van de luchtvaartmaatschappijen en er zijn nog ruim voldoende plaatsen voor vluchten op dit traject.

Het vinden van een vlucht rond deze datum is dus geen probleem.
Wanneer je boekt in bijv. Hanoi, koop dan de de klasses vanaf saver, dus niet de goedkoopste ( supersaver , heet zo bij Vietnam Airlines ).

Heb je het ergens naar je zin kan je voor VND300000 je ticketdatum verzetten en heb je toch wat meer vrijheid voor een vrij gering bedrag.
Ik het niet echt op de laatste dag laten aankomen, maar toch minimaal een dag of 2 al geregeld hebben of gaan regelen.

Reken op 80 - 120 USd voor 2 personen

gr.
Ton.

Bedankt voor je tips!! We willen in 17 dagen van noord naar zuid en willen niet teveel regelen eigenlijk van te voren. hebben uiteraard wel plaatsen die we willen zien. Gaat helemaal goedkomen! Heel erg bedankt!