Hallo,
Wij gaan normaal in september naar Thailand, graag zouden we weten als we de binnenlandse vlucht online boeken of als het beter is die ter plaatse te kopen?
Hallo,
Wij gaan normaal in september naar Thailand, graag zouden we weten als we de binnenlandse vlucht online boeken of als het beter is die ter plaatse te kopen?
online is goedkoper!
en dan hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is: www.airasia.com
Bedankt,
Zullen we doen! De vlucht naar Bangkok hebben we juist geboekt!
Nu reis uitstippelen, we zijn wat laat daar we lang getwijfeld hebben als we het wel gingen doen met onze kleine knul van bijna 1 jaar.
Daarom ook de keuze om een binnenlandse vlucht te nemen, en niet de nachttrein.
Greetz
Voila,
Eindelijk zijn de reispassen binnen, en zo hebben we onze binnenlandse vlucht kunnen geboeken van Bangkok naar Chiang Mai.
Gelukkig dat we nu pas geboekt hebben, want een maand geleden was het duurder dan nu. We hebben ons ticket voor 00000 BHT of 0000 €, maar natuurlijk wel de taxen.
Kan iemand mij vertellen, hoeveel je op voorhand aanwezig moet zijn in de luchthaven voor een binnenlandse vlucht?
:zon02: Thx
Oh wat zullen we blij zijn dat we kunnen vertrekken!!!
hey Kelly,
Volgens mij moet je in thailand minimaal een uur van te voren aanwezig zijn. Houd er rekening. mee dat bangkok inmiddels 2 luchthavens heeft. kijk dus goed op uw ticket op welk vliegveld u dient te zijn.
verder is er ook nog http://www.fly12go.com
Met vriendelijke groet
Ronnie
12 Go vliegt niet meer, ze hebben een (tijdelijk) verbod gekregen.
Air Asia vliegt altijd vanaf het nieuwe vliegveld Suwanabumi. 1 uur is voldoende, bij sommige zelfs minder.
Airasia heeft de regels van minimaal 45 minuten van tevoren aanwezig te zijn nationaal alswel internationaal. Wij vliegen veel met Airasia prima maatschapij en erg aardig personeel. Als je relax wil instappen bij Airasia zou ik je xpress boarding willen aanraden. Dan heb je rustig de tijd om een plek uit te zoeken. Als je dit niet doet moet je vechten om een stoel met vaak het resultaat dat je niet bij elkaar zit. Wij nemen eigenlijk altijd xpress boarding waar je gemiddeld zo’n 10 euro extra voor betaald voor 2 personen. Wij zijn beide erg lang dus zijn altijd blij dat we dan dus de nooduitgangplaatsen hebben.
gr van Moira
Hallo,
Bedankt voor de tip, maar we hebben het niet genomen de xpress boarding. Samen zitten is niet zo er het is maar een uurtje vliegen, maar inderdaad voor de volgende vlucht, zal ik het wel nemen.
Groetjes
Weet Iemand Hoe Het Zit Met Het Maxium Gewicht Bij Airasia Op National En Internationale Vluchten. Heb Wel Eens Vernomen Dat Dit Maximaal 15 Kg Is Per Persoon. Hoe Moet Dat Als Je Met Maximaal 20 Kilo Aankomt En Vervolgens Overstap Op Een Interlokale Vlucht Van Airasia??
Groeten,
Jaap
Heb ik ook al gedacht, maar weet nog geen antwoord.
Ik denk bijbetalen?
je betaald 300 bath extra en het is geregeld
Wij vlogen van met Airasia van Johor Bahru naar Kota Kinabalu dat is Maleisie. Wij moeten 15 ringgit per kilo bij betalen dat is 3 euro per kilo. Wij hadden 7.5 kilo overgewicht met z’n tweetjes. Dus in bath zal het dan wel zo’n 150 bath per kilo zijn.
Wij hebben gewoon meer handbagage daar letten ze helemaal niet op wel dat je maar 1 tas heb maar als dat flink wat in kan de zware dingen daar in doen.
gr van Moira