Binnenlandse vlucht Thailand-Vietnam

Weet iemand nog andere luchtvaartmaatschappijen, buiten Jetstar en AirAsia, die vanuit Hanoi naar Bangkok of v.v. vliegen? En hoelang duurt deze binnenlandsevlucht?
Kun je het beste dit ticket van te voren boeken of op de luchthaven zelf?
Dank je wel voor alle tips…

Hoi,

het zijn dan geen echte lowcost airlines, maar Thai airways en Vietnam airlines hebben vluchten tussen Hanoi en Bangkok. Ook vliegt Bangkok airways naar Vietnam, maar alleen op Ho Chi Minh.
De vluchten duren zo’n 1uur en 50 minuten.

Zelf zou ik gaan voor AirAsia, fijne maatschappij… aanrader! Heb ook met TigerAirways gevlogen op Vietnam, maar deze zijn gevestigd in Singapore en hebben geen verbinding BK-HAN, wel BK-SIN en SIN-HAN. Prima maatschappij ook!

Oh over het boeken… als je zeker wil zijn van een plek is van te voren boeken wel slim. Ik deed dit via internet, erg handig! Op deze manier kan je ook de aanbiedingen/prijzen goed in de gaten houden terwijl je reist. Ik zou zeker niet in Nederland al je tickets gaan boeken…niet al te veel plannen eigenlijk (dit geld meer voor lange reizen, voor korte reizen is het misschien wel goed om het al vast te leggen denk ik) Via internet makkelijk en snel, beviel mij super!

Als anderen nog meer maatschappijen weten?! ook ik hoor deze graag, ben benieuwd!

Groetjes

:wereld: broniya.reismee.nl