Medio december openen wij onze deuren wij zijn een budget hotel gesitueerd in het oosten van het eiland en wij hebben 12 kamers. Allemaal met airco en tv en sommige zijn ook uitgevoerd met kitchenette, ook zijn er kamers met een 2 persoon bed en een 1 persoon bed voor bv een familie er is ook een zwembad aanwezig en een bar met restaurant . Er is ook een gelegenheid om een fiets te huren en berg cocorie te beklimen en daarna te downhillen of de buurt te verkennen hebben wij autos om te verhuren vanaf 20,00euro zonder airco en 27,50 euro met airco per dag
De prijzen zijn 20 € pp of 35€ per 2 personen zonder kitchennette
met kitchennette 25€ pp of 45€ per 2 personen voor extra personen komt 5euro extra en voor een kinder bed komt 20euro per week. Bij ons kan je ook internetten en bellen. Vrijdag avond hebben wij happy hour - en op de zondagen hebben wij grill night . Wij hebben schuttle service van de vliegveld en naar de vliegveld voor niks max. twee boven de twee 10 euro per persoon. je kan ons via mail [EMAIL=“cactus-inn@hotmail.com”]cactus-inn@hotmail.com of 0387773030
Waar open je je deuren? Toevallig Sint maarten? Liefs, Laura
stom van mij maar wij zijn gesitueerd op curacao
al hoewel de site nog niet helmaal klaar is kunnen julie al wel een voorproefje zien
de site is www.cactus-inn.com
voor degene die in 2007 hun stage gaan doen op curacao hebben wij nog 3 kamers over voor langere tijd (6 maanden)
en 7 kamers voor kortere tijd ( voor als je nog niks hebt )
de drie kamers zijn als volgt
kamer 1 275€ met eigen badkamer
kamer 2 275€ met eigen badkamer
kamer 3 250€ zonder badkamer
er is een gezamelijke keuken en badkamer aanwezig
ook is er mogelijkheid om te worden opgehaald van het vliegveld voor 15€pp
voor de kortere tijd kost het 25€ per dag voor een 2 persoons kamer
hou er rekening mee dat dit studenten prijzen zijn en niet vor vakantie gangers of dergelijk. Dus je moet wel een document kunnen laten zien dat je inderdaad voor stage komt
je kan me mailen op de site www.cactus-inn.com
of op [EMAIL=“tobias74@msn.com”]tobias74@msn.com
of je kan me bellen op 0059996772140