Bingo-Reizen

Hallo,
Heeft iemand ervaring met Fly Bingo Brazile?
Met de hotels ,de vliegmaatschappij waar je mee vliegt,
Of er een tussenstop is en zo waar?
Met vriendelijke groeten,
hennie.>>>

Hallo Hennie,

Ben 2 jaar geleden in Brazilie geweest met Fly Brazil. Zij vliegen met Arke toestellen en zijn betrouwbaar. Ben zelf in pipa -Tropical village- geweest en had toen een tussenstop in Fortaleza. Daarna is het nog een klein uurtje vliegen naar Natal. Was er zeer tevreden over.
Fly Brazil Bingo reizen had ik niet beboekt omdat ze je dan overal in kunnen stoppen… Dit zijn altijd goedkope aanbiedingen, echter je weet nooit waar je in terecht komt. Kan natuurlijk reuze meevallen maar boek zelf liever een accommodatie dat ik weet waar ik zit.

1 like

Beste,

Na enige tijd als host voor Fly Brasil gewerkt te hebben heb ik wel wat enige info voor u.

Met een Fly bingo kan je in Natal, Tibau of Pipa belanden. Namelijk in Natal Marsol, in Pipa Ocean View en hier in Tibau Eurosol.

Dus als je zekerheid wil voor je vakantie is het beter je hotel uit te kiezen.
Ik ben ondertussen te werk gesteld in het Hotel Marinas Resort, daar ik een service bied aan de nederlandse gasten en ook excursies verkoop.
Wij liggen op een 5 min van het strand en hebben een mooi rustig complex met zicht op zee.

Ivm de vlucht die gaat idd via Fortaleza, daar ga je aan land er stappen mensen uit en weer nieuwe in.

Wens je nog meer info mag je altijd mailen.

Groetjes
Vicky
en neem maar eens een kijkje op onze site: www.hotelmarinas.com.br

1 like

Hallo Vicky,
Zijn die hotels van de bingo reizen niet zo goed?,
Ik zie alleen maar Bungalows Marinas staan,
Maar die hebben alleen maar met ontbijt,
Ik wil graag A.I daar ik vegetarisch eet,
En als er een buffet is, er meestal wel iets voor mij bij zit.
Met vriendelijke groeten ,

Hennie.

Beste,

Niet dat deze hotels minder goed zijn, zeker niet!!
Zij hebben een 3 sterren waarde. Maar omdat brazillie niet gekend is om het all in formule is het dat de verwachting meestal helemaal anders is.

Brazilie heeft zoveel leuke restaurantje met specialiteiten om te ontdekken, dus zou het spijtig zijn om dit niet te proeven. De specialiteit hier is voor al de garnalen omdat de garnalen kwekerijen hier vlakbij liggen.

Je hebt ook restaurants waar je per kg kan eten, dwz dat je van een buffet mag opscheppen zoveel je wil op het einde van het buffet staat er iemand met een weegschaal, je bord word gewogen en nadien kan je nogmaals gaan en op het einde betaal je de prijs per kilo.

Dus als ik jouw was zou ik zeker eens op de sites van zoover.nl en reiswijzer.nl gaan kijken om enkele reactie van gasten te lezen. Dit kan je soms wel een idee geven hoe het hotel is!!!

Veel succes!!

Vicky