Beste Thailand vrienden,ikzelf heb vroeger(1986) met Bangladesh airways gevlogen van ams/bkk:toen waren het helse toeren om een zitje te bemachtigen op de terugvlucht naar Nederland(overboekingen,geld geven)slecht onderhouden vliegtuigen,vertragingen…etc.Hoe is het nu(2009)gesteld met deze maatschappij???vliegen ze nog op schiphol? wat is de prijs tegenwoordig voor een ticket? (1986:26.500bf)kan je ook nog terecht in Daka international airport met je eurooos???(vroeger was het de Engelse pond)Graag jullie reacties over Biman(Bangladesh airways)groetjes:georgessiam.
Hoi Georgessiam,
Gaat het om een ticket naar Bangkok? Als dit zo is dan adviseer
ik andere maatschappijen. Zeker nu vliegen er veel kwaliteits maatschappijen voor scherpe prijzen (€ 600) naar Bangkok.
Waarom dan het risico nemen met een onbetrouwbare maatschappij?
Betty
:chin: Neen Boegema!! Ik zelf heb met biman gevlogen in 1986,en wou is weten hoe het is gesteld met deze:inderdaad(onbetrouwbare)maatschappij!!Natuurlijk Boegema,geen haar op mijn hoofd om te vliegen met biman.Ik weet zelf niet dat ze schiphol aandoen op hun route naar Daka/bkk??Heb jij als ééns geld moeten toestoppen om mee te kunnen vliegen naar huis??vroeger was dat het geval met biman als je vanuit Daka wilt terug gaan naar schiphol!groetjes:georgessiam.:dag:
1986 is wel héél erg lang geleden!
De website vliegervaringen.com geeft recenties van reizigers over alle
maatschappijen.>>>
groeten Betty