Biman Airways

heeft er iemand ervaring met deze maatschappij?
is het aangeraden om daarmee van brussel naar bangkok te vliegen of niet?
alvast bedankt

Dat is een hele goedkope toch? Is van Bangladesh als ik het goed heb. Je weet het nooit hoe zit met dat onderhoud. Ben laatst gevlogen met Emirates maar dat is wel een heel stuk duurder. In de toekomst wil ik met EL AL een keer proberen. 450,- retour!
Persoonlijk ben ik niet zo bang voor het vliegen met goedkope airlines, echter moet je wel onthouden dat zo’n 13 uur moet vliegen. Een beetje ruimte of je eigen TV en wat lekkers te eten is opzich wel fijn.

Tsjaaaa…inderdaad, Biman Bangladesh Airline…ik zou het zekere voor het onzekere nemen en iets meer betalen en met een betrouwbaardere airline vliegen. Biman vliegt vanaf Brussel naar Dhaka met een DC-10…een al wat ouder toestel.
Ik geef zelf altijd de voorkeur aan China Airlines. Vertrek vanaf AMS elke dag, vrije scherpe tarieven en goede service (beter dan alle Westerse maatschappijen waarmee ik ooit gevlogen heb).
Als je voor China Airlines kiest, zou je moeten proberen om op donderdag te vertrekken vanaf Amsterdam, dan vlieg je met een van de nieuwste vliegtuigen uit de vloot, met eigen tv’tje in de stoel voor je.

verschrikkelijk heb ik mee gevlogen, was 48 uur onderweg en mensen trekken het eten uit je handen en bedelen in het vliegtuig, NOT DONE!!!