Bijzondere Reizen Bij Wereldprestatie

www.wereldprestatie.nl

Stichting Wereldprestatie is een samenwerkingsverband voor en door goede doelen. Wereldprestatie maakt het mensen mogelijk avontuurlijke sponsorreizen te ondernemen voor een goed doel naar keuze. Wie kent er niet de bekende sponsorloop voor een school of de fietsreis door Afrika van een stel avonturiers? Door Wereldprestatie wordt het nu voor iedereen mogelijk zo’n avontuur te organiseren en te ondernemen zonder al te veel moeite. Goede doelen kunnen hierin participeren zonder dat ze zelf iets hoeven op te zetten.

Wereldprestatie brengt de avonturiers, gerenommeerde reisorganisaties en de goede doelen bij elkaar. De stichting begeleidt de avonturiers bij het zoeken van sponsoring en zorgt ervoor dat het verzamelde sponsorbedrag bij het goede doel naar keuze terecht komt.
Uw reiskosten kunnen voor 25% vergoed worden, de overige 75% gaan naar het goede doel van uw keuze. Zo snijdt het mes aan twee kanten. :slight_smile:
www.wereldprestatie.nl

Whaw. Ik heb net de webpagina bekeken en dit lijkt me een supertof initiatief.

Ik zal even vragen in mn vriendenkring of er nog mensen interesse hebben om deel te nemen, en tevens spoor ik jullie allen, sportievelingen, aan om even de website te bekijken… Het lijkt me geweldig om hieraan deel te nemen met een toffe bende avonturiers.
Mijn voorkeur gaat uit naar de wandeltocht in Egypte.
Succes wereldprestatie en hopelijk krijgt je initiatief veel reactie!