wie wil er zich nog inzetten voor een goed doel.wij willen geld inzamelen voor terminaal zieke kindjes en hun ouders om de soms hoge kosten die hieraan verbonden zijn helpen te dekken.meestal is het lange wachten bij de normale instanties te lang en komen de ouders daardoor in financiele problemen en daar willen wij hen een helpende hand bieden.wij doen daarom een beroep op jullie.
wij gaan een europese trip ondernemen,dat zijn ik,mijn vrouw en dochter van 8 maand oud om hiervoor geld in het laatje te brengen.wij gaan minstens 8 europese landen aandoen en hopen ook in nederland welkom te zijn.
daarvoor rekenen we echter op jullie.wat we in de eerste plaats zoeken zijn mensen die een sponsering of donatie willen doen.verder zoeken wij slaapplaatsen in de landen die we doorkruisen en waar we gratis kunnen overnachten.verder zoeken wij mensen waar we klusjes kunnen opknappen of bedrijven waar we een paar dagen kunnen werken om de dagelijkse kosten te drukken zoals benzine,voeding en dergelijke.
verder zoeken wij een persoon die ons een gratis webside wil maken zodat we iedereen op de hoogte kunnen houden van de voortgang van onze trip en waar we het totaalbedrag van de giften kunnen op weergeven.
dus mensen,steun ons en laat jullie hart spreken.
onze trip vertrekt in lissabon portugal op 28.10.2006 en eindigt ongeveer in juni 2007 in noorwegen oslo.
als er mensen of bedrijven als sponsor willen werken krijgen die in de plaats reclame ruimte op de webside en zal er reklame worden voorzien op de wagen en trailer.dit kan vanaf een bedrag van 250 euro.
dus mensen laat jullie hart spreken en help ons mee ons doel te bereiken.
Een prachtig initiatief, hoewel het minimale bedrag voor het sponsoren voor mij persoonlijk echt veel te hoog ligt. Helaas. Maar ik woon in Zuid Spanje (Andalusia), dus mocht ik je hier kunnen helpen met een overnachting, dan hoor ik dat graag.
Ik vind de rest van de info wel iets vaag. Komt dit initiatief geheel vanuit jullie zelf, hebben jullie überhaupt al sponsors, is de gehele reis al uitgestippeld of is alles nog open…? Voor de vraag naar sponsors lijkt me wat meer info wel prettig.
Daarbij nog… Waarom geen echte namen? Dat lijkt me wel het minste als je geld wil vragen aan mensen.
wij gebruiken een alias op het internet omdat dit makkelijk en beschermend is,maar je mag gerust onze namen weten hoor,ikzelf heet ilse,mijn vriend heet christopher en onze dochter heet luna.wat betreft de sponsering,het bedrag van 250 euro is bedoeld voor grote bedrijven die grote reklame willen op de wagen en trailer.voor kleine bedrijven is het bedrag natuurlijk niet zo hoog,zonder reklame op de wagen kan je eigenlijk schenken wat je wil als donateur,als je reklame wil op de wagen is de minimum wel 75 euro voor een klein bedrijf.wij geven aan de bedrijven die sponseren een dokument(wel in het nederlands)dat ze kunnen gebruiken in hun belastingsaangifte als bewijs van betaling.aan donateurs ook maar dit enkel vanaf een bedrag van 25 euro,voor een lager bedrag krijg je gewoon een bewijs van betaling.wij hebben al enkele sponsers,eentje heeft zelfs de wagen en trailer geschonken,maar deze willen geen reklame op de wagen,wij zijn dus heel dringend op zoek naar bedrijven die met reklame op de wagen en trailer willen sponseren.iedereen is dus welkom om ons hierbij een handje te helpen.
ons traject is in grote lijnen vastgelegd,wat betreft de landen die we doorkruisen,van steden en dorpen kan altijd afgeweken worden,maar het moet wel altijd een land zijn van ons traject.
het is ook niet zo dat we in bepaalde landen niet langer dan een paar dagen blijven,want de bedoeling is dat we ook ter plaatse een paar dagen,weken of maximum 1 a 2 maand werken om geld in het laatje te brengen.vam het door ons verdiende geld wordt dan 60% aan de actie gegeven,de rest dient om de wagen op punt te houden en levensonderhoud.
als je een lijst wil van de landen die we aandoen kan ik je die gerust doormailen.hopelijk ben je al wat beter geholpen met de gegeven informatie en zie je het zitten ons een handje te helpen.
wat de overnachting betreft,klinkt heel goed,alleen kan ik niet precies zeggen wanneer we daar gaan aankomen,maar het ligt op ons traject,daarvoor dus al bedankt.