Bij deze stel ik me even voor

Hallo iedereen,
Mijn naam is Tom samen met mijn broer en moeder kochten wij twee huizen in Hongarije, eentje in Jagonak bij Dombovar en eentje in TÖRÖKKOPPÁNY niet ver van Igal. Dat was enkele jaren geleden en ondertussen zijn de huizen af. Ik ben een youtube channel begonnen waarin ik Hongarije een beetje wil promoten, niet enkel om reclame te maken voor onze twee huizen, heb al 50 videos toegevoegd en maar twee gaan over onze huizen dus.
Mochten er mensen zijn die nog echte leuke dingen weten of videomateriaal kennen over HOngarije mogen me altijd contacteren. Mijn ouders zijn ondertussen op pensioen en wonen in Jagonak, mijn vader is officieel ingeschreven en spreekt behoorlijk Hongaars, mijn moeder heeft het heel erg moeilijk met de taal.
Omdat zij moelijkheden heeft om dus behoorlijk te communiceren met de hongaren en graag een praatje maakt , vroeg ik me af of der hier nog Nederlandstaligen zijn die wonen in de buurt van Dombovar of in de regio…

Mijn youtube channel by the way is ,

Hongarijevakantie Dombovar of tewel

Groetjes Tom

hongarijevakanties@live.nl

Hallo Tom,

Leuk om te horen, fijn he om hier te wonen!!
Dit is een geweldige site om Hongaars te leren, lekker oefenen en je kunt ook luisteren hoe het uit te spreken, ook langzaam.
http://www.goethe-verlag.com/book2/NL/NLHU/NLHU002.HTM
Succes!
Sandra

2 likes

Hey Sandra,

Thanks voor deze link dit is echt kewl

Groetjes

hallo ik ben akkie en woon in döbrököz dat is vlak bij dombovar wij mijn man en ik hebben dit huis gekocht in 1998 sinds 2005 wonen we hier ik vind het leuk omnieuwe mensen te ontmoeten gr Oma akkie

Hallo Akkie,

Mijn ouders zitten in Jagonak normaal maar nu even niet wegens ziekte van mijn grootvader en mijn broer.

Hoe zijn jullie daar terechtgekomen?

Groeten Matlock