(origineel bericht op be-more.nl)
6, 102, 14, 67, 4, 3, 13
Bij aftellen horen getallen!
Nog maar 6 dagen… dan is het zover, dan zitten we in Zuid-Afrika.
Deze week allerlei ’ laatste’ dingen, het voelt soms alsof je een jaar weggaat, zoveel dingen nog even aanschaffen, iedereen gedag zeggen.
De laatste donaties druppelen binnen (zelfs de schilder heeft gedoneerd! ) en er staan al 3 tassen ingepakt.
De 1e tas is gevuld met 102 barbies (!) en weegt maarliefst 14 kg, de 2e tas zit volgestopt met 67 knuffels en weegt ook al zo’n 4 kg. Dank aan iedereen die mee heeft ingezameld, ook voor de spullen die nu niet meer in de tas passen maar waarschijnlijk in januari alsnog met een zending van het Nioz mee verscheept kunnen worden naar Durban (daarover later meer).
En nogmaals ook hartelijk dank voor alle donaties!!
Gelukkig mag ik 30kg mee nemen en past mijn eigen tas (maar 13 kg) er nog bij als een van de andere vrijwilligers m’n knuffels kan inchecken.
Spannend, nieuwsgierig, kriebels en vooral heel veel zin in 6,5 week avontuur in Afrika. Iedereen kan mij via dit weblog volgen, zie rechts op deze pagina de envelop met ‘volg mijn ervaringen’ dan kan je een mailtje ontvangen wanneer ik een nieuw berichtje heb geplaatst.
Bedankt ook voor de leuke reacties tot nu toe, die zal ik ook zeker in Afrika lezen!
Liefs Marenthe