Mijn zoon is net afgestudeerd als kok en heeft een baan aangeboden gekregen in curacao.
Het was wel even slikken toen ik het hoorde, maar ik begrijp het wel.
Om het zo goed mogelijk te regelen ben ik samen met hem dingen aan het proberen te regelen. Hij heeft een contract aangeboden gekregen bij Mambo Beach per 1 augustus via een selectie en wervingsburo.
Nu begrijp ik dat hij een Bewijs van goed gedrag nodig heeft.
Wie kan mij daar meer over vertellen?
Ook zit ik met de vraag of hij zich nu wel of niet uit moet laten schrijven uit ND.
Hij gaat voor 6 maanden
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Bedankt alvast
volgens mij kan je zo’n bewijs van goed gedrag gewoon bij je gemeente halen. Je moet dan iets laten invullen door zijn werkgever geloof ik en dan weer inleveren bij de gemeente.
hallo annemiek, spannend allemaal zeg!
Leuk hoor op mambo beach, wel hard werken is er erg druk!
Ik zit nu sinds drie maanden op het eiland.
Ik heb mn bewijs van goed gedrag gewoon bij de gemeente aangevraagd en dan moet je zeggen dat het om het werk gaat, en op curacao mag je gewoon een half jaar verblijven dus naar mij weten is het niet nodig om je uit nedeland te schrijven…
in het vleigtuig moet hij een soort visum invullen om hier te verblijven en daar moet hij het adres opschrijven waar hij verblijft, dus zorg dat ie dat weet. en dan op het vliegveld levert ie dat weer in…
Nou heel veel succes verder, hoop dat ik je een beetje verder geholpen heb!
Mijn zoon woont ondertussen in Curacao, en heeft het super naar z`n zin .
Mambo is een leuke tent.
Hij zoekt nu alleen een betaalbaar autotje wat hij kan huren, want zijn studio zit ver van Mambo af ( met de auto niet maar het is niet te lopen )