Hoi redaktie!
Ik krijg altijd deze melding als ik ergens wil reageren
BeveiligingsvraagTer beveiliging, type hieronder het getal 6 voluit (als woord).
Nu als ik dit éénmaal moet intikken daar kan ik mee leven,maar niet elke keer opnieuw!(nu heb ik het getal zes ingetikt en weer moet ik een ander getal intikken de 5)
Graag wat uitleg aub
bedankt bij voorbaat
georges.:chin:
Nu kan ik zelf niet meer modereren in het Thailandforum wat ik erg irritant vind.
Martijn was er mee bezig maar het probleem is nog altijd niet opgelost.
Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
nee, hier alles ok.
Gisteren had ik het ook voor de eerst keer.
Vandaag nog geen last van gehad.
Dus toch wel moet nu ook steeds weer beveiligingvraag invullen
Tsja Wendy,ik vrees dat we zullen moeten wachten tot maandag wanneer Jeroen terugkomt.
Het spijtige van de zaak is dat ik mijn (euchhh) werk niet al te behoorlijk kan doen op het Thailandforum,krijg steeds “heb geen rechten,beveiligingsgetal intikken,verbeteren andere topics lukt helemaal niet.”
Dus maken we maar een snipperweekend van.
groetjes:georges.:dag:
Vanmiddag geraakte ik helemaal niet binnen op wwz,na verschillende pogingen kreeg ik deze melding:
Wrong username or password. You have used up your failed login quota! Please wait 15 minutes before trying again. Don’t forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!
Heb gevraagd via webmaster om hulp,er werd door Martijn een nieuwe wachtwoord door gemaild ,maar met zijn gegevens raakte ik ook niet binnen.
Nu eindelijk na 2 1/ 2 uur is het met gelukt met een andere wachtwoord binnen te geraken op wwz(waarvoor mijn dank)
Maar de rest werkt steeds nog niet,elke keer een beveiligings cijfer intypen.
Redactie,ik moet nog steeds een beveiligingsgetal invullen als ik post plaatst.
"BeveiligingsvraagTer beveiliging, type hieronder het getal 6 voluit (als woord). "
Martijn kreeg het euvel niet verholpen,(zaterdag) en had gezegd dat hij Jeroen ging contacteren om dit probleem op te lossen.
Met vriendelijke groeten,georges.:chin:
Redactie,
Ik was een tekst aan het typen op het Thailandforum,wou nadien het antwoord verwerken maar opeens was ik offline en moest ik terug inloggen
Met andere woorden alles wat ik getyp had tervoren was foetsie!
Er loopt vanalles mis met mijn account,het probleem met de beveiligingsvraag moet ik nog steeds invullen.
Als ik offline ga,zie ik nog altijd een groen bolletje(online)
Verleden zaterdag kon ik helemaal niet modereren op het Thailandforum,toen heeft Martijn het probleem opgelost.
Graag jullie hulp redactie,of Jeroen? om dit euvel te herstellen.
groetjes:Georges.:chin:
Beste deelnemers aan de Wereldwijzer Puzzeltocht 2011,
We horen van meerdere mensen dat ze steeds een beveiligingsvraag in moeten tikken wanneer zij iets willen posten. We hebben hier naar gekeken, en het lijkt een probleem met de instelling voor deelnemers aan de Wereldwijzer Puzzeltocht 2011.
Wat dat betreft, dus twee dingen:
- wanneer de puzzeltocht is afgelopen, of je bent uitgeschakeld door een fout antwoord, zal dit probleem voor je zijn opgelost.
- we zijn op dit moment aan het kijken voor een oplossing, maar dat zal even afwachten zijn.
Sorry voor het ongemak, maar het is in ieder geval slechts tijdelijk.
~Martijn
Wereldwijzer Reisforums
Het zou inmiddels opgelost moeten zijn. Kunnen jullie bevestigen of het voor iedereen nu weer werkt?
Ik kan nu gewoon posten zonder de beveiligingsvraag in te tikken,martijn!!
Maar ff iets anders,gisteren was ik een tekst aan het typen,en ineens was ik uitgelogd,natuurlijk al het werk was foetsie,gone!
Ik had er 20minuten aangezeten om deze tekst te typen,je kunt je wel voorstellen dat ik toen niet very happy was,dat alles met de noorderzon’tekst)was verdwenen!
groetjes:georges.:dag:
Ik ook weer! Yeah!
Martijn zoals je ziet kan ik inmiddels nu ook reageren.
Bedankt!
Je kunt zelf reageren in mijn topic,normaal kunnen alleen maar forumhouders en de adminstrators reageren.lol2
Spijtig dat Martijn mijn overige vraag niet kan beantwoorden,waarom ik mijn tekst ben kwijtgespeeld?
graag je reactie Martijn of iemand anders van wwz.
groetjes:georges.
Georgessiam, voor een vrij lang bericht kan je misschien beter eerst alles in “word document” typen en kan je daarna alles in 1 x kopieren en in het bericht op WWZ plakken… gaat er wat fout dan heb je de volledige tekst nog in “word document”… eenvoudig opnieuw overzetten… is alles gelukt dan kan je het “word document” deleten ofwel een map aanmaken en tijdelijk “save”.
Voordeel bij lange teksten:
- dan is er geen tijdsdruk : heb je geen tijd meer om je bericht volledig af te werken, je kan er nadien nog tekst toevoegen en dan publiceren.
- opgezochte info : adressen, links, enz… hoef je geen 2de x weer op te zoeken
- je kan alles nog eens goed checken.
Een andere mogelijkheid is dat je de tekst eerst in “kladblok” typt en daarna idem zoals hiervoor… alles overzetten in het bericht op WWZ.
Ik doe het bijlange niet voor alles op die manier…maar bij een langer bericht doe ik het ook wel eens, om dezelfde reden: …tekst kwijt door een fout manoeuver.
Zijn wel goeie ideeen Stancy,maar voor het Thailandforum is er geen tijdsdruk opgelegd voor mijn persoon(rechten)
Nu de laatste dagen sla mijn account “cadul” (op hol)zie wat ik tervoren allemaal heb opgesomd.
Maar in de toekomst zal ik je raad wel opvolgen,en eerst mijn text typen in het kladblok,zodat ik zeker mijn werk niet kwijtgeraakt.
groetjes en bedankt voor je berichtje.
Georges.:chin:
Probeer alleszins eens de twee mogelijkheden “kladblok” en “word document” je zal merken dat “kladblok” non-stop lange regels maakt zodat je minder overzicht hebt op het geheel. Terwijl je bij “word document” een directer overzicht hebt alsof het op een A.4 formaat staat.
Bij “word document” kan je onder “extra” al dan niet “spelling- en grammaticacontrole” kiezen.
Heb even moeten opzoeken in het archief vd Helpdesk : als je stukken uit andere bronnen kopieert en plakt lees even hieronder een bericht bij de Helpdesk van 06/12/2010 : (dan ben je beter af door eerst met kladblok te werken en dan te plakken in bericht WWZ… dan voorkom je de rare kronkels/tekens die uit het niets eventueel verschijnen bij het plakken van je tekst in het bericht op WWZ).
Ik heb het maar 1x meegemaakt hoor, maar heb het bij deze toch maar vermeld.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=103674
(Mocht deze laatse paragraaf je niet duidelijk zijn, don’t worry,
ik heb het zelf 1x meegemaakt, maar heb het bij deze toch maar vermeld)
Ik hoop dat ik het je niet ingewikkelder gemaakt heb ipv een hulpmiddel aan te reiken. Zeker is dat de tekst zo niet in het niets verdwijnt.
Stancy iets anders,moet altijd inloggen op wwz! dacht eerst dat mijn cookies waren uitgeschakeld,maar dat was niet het geval.
Ik werk met windows xp,en mijn internet explorer herkend deze site niet(wwz)