Vanavond waren we allemaal getuige op sbs6 hoe '‘lek’‘onze internationale luchthaven is;als’‘werknemer’'loop je zomaar door met de stoutste bedoeling in petto.
Mijn vraag aan jullie;stappen jullie nog zonder gedachten hieraan nog in het vliegtuig?
Dit is voor mij niets nieuws!! Mn vader heeft een 1-mans koeriersbedrijfje, en stond deze zomer met auto en al onder de vliegtuigen. Dan kan je ook van alles uithalen!
Maar ik kan ook naar weet ik waar rijden, en een idioot die met weet ik wat in zn auto heeft en die ontploft. En met oversteken onder de tram(hebben we hier niet haha)
Ik heb de uitzending zo’n beetje gezien en moet zeggen… was best spectaculair te zien, hoe sommigen zo makkelijk op plaatsen kunnen komen waar het ten strengste verboden is. Wel knap gedaan!
Ondanks dat… ik stap zo weer in. Als het mijn tijd is, ga ik toch wel. Maak me er dus verder enkele zorgen om.
M.a.w. Ik laat mij er niet door beinvloeden. Ga lekker als het kan, met het vliegtuig op vakantie. :vak02:
Ik heb de reportage ook gezien, slordig dat het zomaar allemaal kan. Ben er verder niet van onder de indruk, stap gewoon weer in een vliegtuig. Als je stil gaat staan wat er allemaal kan gebeuren heb je ook geen leven meer
Interessante uitzending weer. Schokkend ook dat Schiphol zei dat volgens de Europese regelgeving alles ‘ok’ was. Maar ik laat me er niet door afschrikken. Ik denk altijd: als gekken een terroristische aanslag willen plegen zal het ze toch wel lukken. Een waterdichte beveiliging zal er toch nooit komen. Ik denk er maar niet over na als ik in het vliegtuig zit.
Ja heb het ook gezien, maar ook ik stap zo weer het vliegtuig in, …en zoals al gezegd, als een gek een aanslag of wat dan ook wil plegen, dan gebeurd het toch wel, je kunt nu eenmaal niet alles op en top beveiligen.
Dat is hetzelfde als er een vliegtuig naar beneden komt zetten, vreselijk als zoiets gebeurd, en iedereen praat er dan over, en als je onderweg een ernstig ongeluk ziet, vind je het ook erg dat er zoiets gebeurd, maar je stapt even vrolijk zelf weer in je auto, en rijd er mee weg, zonder ook maar 1x na te denken dat het jou zou kunnen gebeuren…
Vind dat het niet moet kunnen om tassen ect…zomaar binnen te kunnen smokkelen binnen de hekken van een luchthaven, en dat de passagiers zelfs een mascararoller moeten inleveren, omdat het water in zou zitten. Het is goed dat het onder de aandacht is gebracht, maar wij weerhoud het er in ieder geval niet van om gewoon weer vrolijk een vliegtuig in te stappen.