De reizigers worden op allerlei manieren gescreend en soms komt toch 1/2 kg drugs door…vreemd !
In de “Luchtvaartnieuws” schrijven ze het volgende:
Luchtreizigers gescreend voor aankomst op Schiphol
SCHIPHOL - Luchtvaartmaatschappijen moeten vanaf volgend jaar de gegevens van alle passagiers op sommige vluchten naar Schiphol aan de marechaussee leveren. Dat moet gebeuren voordat de vlucht aankomt. Daardoor heeft de marechaussee tijd om de gegevens door te nemen en te kijken of er mensen tussen zitten die illegaal het land proberen binnen te komen, gesignaleerd staan of op andere wijze een risico vormen.
Hi Zkr600
Ze willen iets doen…maar als ze ook slagen, is twijfelachtig…
Stel dat ik in de vertrek hal sta met een rugzak bij en ik sta braaf en ik kijk naar de vetrekvluchten; tot nu toe, alles OK?
Op een bepaalde ogenblik, een grote knal en de rest vermoed je zeker.
Ok, ik ben dood en Allah gaat me 7 jonge vrouwen geven.
Waar is het probleem? Dat ik dood ben? We moeten allemaal sterven.
Zie je? zo gemakkelijk is het.
De rest is zever. Als iemand een aanslag wilt plegen, het is zo eenvoudig, niet waar ?
Groetjes
Sopirla>>>
Als ik terrorist was zou ik zeker niet mijn eigen naam gebruiken. Das zo’n beetje de moderne dag terrorist :teeth: De rest van de venten zijn old school lol
Vroeger toen we aankwamen in schiphol(met Pia Pakistan airways)stonden de marechaussee al ons op te wachten met drughonden.
Moest toen lachen,dat er een hees stemmetje zegde(agent) “jongens alle hens aan dek” vliegtuig is geland!
Hoe meer zielen, des te meer vreugde…of niet soms?
PS. Sorry dat ik zo traag aantwoorde, maar ik was bezig met de 2e deel van “in de bergen, zonder te weten…” weet je nog?
Ik heb deel 2 al opgezet. Sorry !>>>