Hallo mensen,
Ik zoek een site met vakantie huizen waarvan de huiseigenaren betrouwbaar zijn.
Ik kijk regelmatig op Homeaway, maar wat mij opviel dat er veel “positieve” reacties opstaan.
Enig zoeken op Google laat zien dat er eigenaren op staan die rare praktijken hebben.
Ik ben er dus een beetje huiverig voor geworden.
Via Zoover kan ook, maar kan ik geen goede criteria zoeken waar het huisje aan moet voldoen.
Wat kunnen jullie mij aanraden.
Greets,
Tisnix
Wij huren ook via home away.
Door het mailverkeer met de eigenaar , en zoeken op het internet ook onze keuze gemaakt. Nog niets fout gegaan…
Meerdere keren een villa in Orlando gehuurd en meestal is er een management “achter” een villa.
Succes.
Wij hebben ook wel eens geboekt bij ‘airbnb’.
Werkt ook makkelijk…
Ik ben nederlandse en ik woon al jaren op het eiland Elba, ik ben docent italiaans hier . Even verderop bij mij is er een heel mooi appartamenten complex, met betrouwbare mensen. Als je wil kan ik je alle informatie en foto’s hiervan geven want mijn man werkt er.
Het is wel zo dat dit complex op de sites staat waar jullie het over hebben, maar AIRBNB en Homeaway zet er wel 20% bovenop, dus als je rechtstreeks wil boeken…kost het minder.
Foto’s eiland Elba en klein resort:
Het resort is een paar minuten te voet van het strand…
Voor diegenen die een huis zoeken te huren hier in Brazilië, meerbepaald hier in Salvador en omstreken, in het noord-oostelijke Bahia, kan het interessant zijn om eens te kijken op de site van Annemarie Claus, **www.SunSeaRent.com
**Verhuur van alle types nette woningen hier in Bahia en een behoorlijke goede reputatie.
Tropische groeten uit Salvador da Bahia :zon02:
Ivan