Interhome biedt 20.000 vakantiehuizen en -appartementen aan in 15 Europese landen en Florida. Deze woningen worden regelmatig gecontroleerd en kunnen online op de website gereserveerd worden. Interhome is de specialist in de verhuur van vakantiewoningen. De vakantiewoningen bevinden zich in de volgende landen: Frankrijk,Italie, Zwitserland, Spanje, Duitsland, Oostenrijk, Kroatie, USA (Florida), Groot-Brittannie, Tsjechie, Polen, Portugal, Hongarije, Ierland, Belgie, en Slowakije.
HALLO,
iK BEN OP 25-07-2009 MET VAKANTIE GEWEEST NAAR HET ZWARTE WOUD EN ALLES GEREGELD VIA INTERHOME.bIJ AANKOMST IN DITTISHAUSSEN SLEUTEL OPGEHAALD BIJ HET VERKEERSBUREAU EN DAN NAAR DE KAMER.Alles netjes inorde.Wel geboekt via internet en volgens afspraak alle documenten optijd.Kan wel zeggen Interhome een aanrader.
Heb in juli 2009 5 dagen voor vertrek via internet een appartement in Zwitserland gehuurd. Sleutels en info lagen klaar in plaatselijke agentschap.Alles prima geregeld!
Recent belde ik voor inlichtingen mbt een vakantiewoning voor een bepaalde periode en vroeg mij info via e-mail door te sturen. Voor ik antwoord kreeg moest ik eerst mijn persoonsgegevens opgeven. Kort daarna krijg ik een bevestigingsmail (!!). Ik antwoord hier onmiddellijk op dat ik nog geen toestemming had gegeven voor te boeken en nog niet wilde boeken zolang ik de info niet had die ik gevraagd had.
Interhome kon over een aantal toch essentiële eigenschappen van een vakantiewoning - zoals een locatie met de juiste adresgegevens !!! - geen duidelijkheid geven. Dit leek me niet pluis en daarom heb ik bij hen niet geboekt.
Een week nadien sturen ze mij een factuur van + 800 EUR annulatiekosten. Op geen enkele van mij mails hebben ze tot nu toe gereageerd.
Dit is toch pure oplichting… GEEF NOOIT UW GEGEVENS DOOR AAN HEN EN BOEK MET EEN BETROUWBAAR AGENTSCHAP.
Ik wil iedereen afraden om bij of via Interhome een reis of vakantie te boeken. Mijn ervaring met Interhome is dat het een organisatie is die graag een reis verkoopt, maar vervolgens totaal onverschillig is of deze wel voldoet aan het voorgespiegelde beeld (aan de klant). Simpele feiten als afstanden van een bestemming tot van belang zijnde zaken in de buurt worden fout weergegeven. Ook zegt men niet in te kunnen staan voor de kwaliteit van de aangeboden reis/verblijf, omdat het er zoveel zijn. Natuurlijk hoor je dit alleen achteraf.
Het is m.i. beter en goedkoper om zelf direct te boeken.