reis genote gezocht om op huizen te passen

Jong ogende man 59 jaar zoekt reisgenote om af en toe op huizen te passen belgie duitsland frankrijk

Hoi, ben nieuw hier, en lees het een en andere, ben benieuwd wat op huizen passen precies inhoud.

Mvg ShardaA

hallo sharda, ik ben lid van een site waar mensen in geheel europa mensen zoeken om op hun huis te passen tijdens vakanties of korte weekenden, leuker zou zijn om dit met zijn tween te doen . voor mij is het leuk om bijvoorbeeld in frankrijk of belgie duitsland wat ik in een dag af kan leggen.
ik hoor wel van jou groetjes henk

Hoi, lijkt me leuk!
Een beginners ervaring.
Help mij op weg hier, hoe kunnen we contact leggen hier?

Zou ik die site ook mogen weten Hendrik?

Heb er een paar gevonden, maar allemaal tegen betaling om berichten te kunnen sturen.

Alvast bedankt!
Groetjes vanuit Belgiƫ

Hai nou in de eeste plaats heet ik geen hendrik maar henk ik sta zelf op blz 27 als ik het goed heb met de tekst hart voor dieren de website heet www.voor-elkaar-net.nl

Hallo Henk. De website -voor elkaar- werkt niet. Ik ben ook nieuwsgierig. Ik heb een huis in Dahab, Egypte. Soms (op het ogenblik niet) zoek ik wel mensen. Vooral handige mensen. Hoop van je te horen.

Hai de website is bedoeld voor europa , ik heb je de verkeerde domein naam gegeven het moet zijn www.voor-elkaar.net ik heb je twee streepjes toe gezonden ik sta op blz 27