Wie kent een betrouwbare lokale, kleine touroperator in madagascar?
Hoi Leen,
Ik kan Rija van Rijatours aanraden! Hij is betrouwbaar en spreekt engels! Wij hebben onze huwelijksreis geheel met hem geregeld (zelfs een deel vooruit betaald om binnenlandse vluchten vast te leggen). Hij heeft 2 van zijn reizen voor ons aan elkaar gekoppeld (The west en The east) en daarna nog een week op Ile aux nattes bij Maningory hotel. Ons reisverslag is nog niet helemaal af, maar er staan wat berichtjes en foto’s op onze website: www.melinda-erwin.bruiloftsite.nl . Ook indien hij zelf niet kan, heeft hij prima engels sprekende vervangers. Wij hebben bijvoorbeeld de 2e week met Dina gereisd. [EMAIL=“rijatours@yahoo.com”]rijatours@yahoo.com
Door een lokale gids te nemen zorg je dat het geld ten goede komt aan de lokale bevolking!! En bovendien kennen ze de lokale bevolking (Rija kent iedereen als je de tsiribina rivier trip doet (in ieder dorp heeft hij familie …). Hierdoor kom je echt in contact met de lokale bevolking.
Spreek met hem goed door wat je wel en niet van hem verwacht. Verschillende reizigers hebben verschillende wensen en eisen ten aanzien van een gids. Dus heb je opmerkingen geef hem dan feed back meteen zodra iets zich voordoet.
Geniet, Madagascar is een topper!!!
hoi Leen,
Ik ben Wendy en woon in Antananarivo (de hoofdstad). Mijn man en ik verzorgen rondreizen door Madagascar. Wij kunnen een reis op maat voor je maken. trekkings op de rivier of per paard door het hoogland, logeren bij de lokale bevolking aan de oostkust. Uitrusten en duiken aan een tropisch strand. Zelf rondrijden in een ouderwetse Renault 4 of reizen met een gids en chauffeur. Wat zijn je wensen, want er is veel mogelijk. Neem contact op met [EMAIL=“wendytil1973@hotmail.com”]wendytil1973@hotmail.com.
groetjes,
wendy