Wel spijtig dat er niet veel interactie is voor dit spel.
Hoe kunnen we dit spel nog aantrekkelijker maken?
Hebben jullie nog leuke ideeën wat betreft het begin en eindpunt van treinhaltes ?
Zelf dacht ik om eens een toertje Australië te doen of misschien beginnen in de USA?
Je kan je suggesties hieronder kwijt !
groet,Georges.
Als er niemand bij komt, gaat de interactie er de komende twee weken niet op verbeteren want ik ben vanaf morgen met vakantie.
Misschien zou er geen vast eindpunt moeten zijn. Omdat het eindpunt nu vast staat, is er niet veel ruimte voor eigen initiatief. Je moet een station kiezen in de richting waar we heen moeten. Ik ben wel benieuwd waar we terecht zouden komen als dat niet zou hoeven.
Geen eindpunt is wellicht beter. Misschien de introtekst van de spelregel aanpassen ; iets in de zin van “ … verder reizen met de trein, maximum 150km/200km/…(?) per rit. Een treinrit moet steeds starten/vertrekken/aansluiten vanaf het laatste station van aankomst. Feel free …"
Momenteel reeds veranderen van continent is m.i. geen garantie op meer succes.
Ik vind het voorstel van Stancy wel iets hebben.
Nog andere mensen met een mening die vinden dat we geen vast eindpunt moeten hebben?
U kan hieronder nog altijd reageren als jullie nog andere ideeën moesten hebben !
OP 20/12/2016 zal ik rustig alle berichten besturen en nadien kunnen we beginnen met een nieuwe “Met de trein is altijd een beetje reizen” (met andere spelregels om het nog plezanter te maken)
Voor het bestaande spel (route Perpignan/Santiago De Compostela) blijven we dezelfde spelregels hanteren.
@ :Amboseli;tja… volgende week ben ik er ook 14 dagen tussenuit,dus ben bang dat er helemaal geen interactie is.
Goede reis georgessiam!
Bedankt Amboseli,jij ook een goede reis toegewenst,naar waar trek je op uit?
Kan je ondertussen nog een plaatje zoeken voor het spel? :biggrin:
Geen eindpunt is een goed idee, en als je veerboten toevoegd aan de mogelijke trajecten samen met busreizen van het station naar de haven dan denk ik dat je een heel eind komt en het zoeken leuker maakt.
@georgessiam
We zitten nu in BRU te wachten voor onze vlucht naar Dakar. Senegal dus.