Betogingen Thailand & SITUATIE BANGKOK !!

Vriend stuurt nu ook berichtje dat Facebook geblockt zou zijn in Thailand… Vreemd ???

Geruchten Algeheel Negatief Reisadvies afgegeven door Nieuw Zeeland

Facebook werkt idd niet

**Bovendien **
Twitter is over capacity.

Vriend stuurt nu ook berichtje dat Facebook geblockt zou zijn in Thailand… Vreemd ???

Dat klopt, ik kom er ook niet op. Mijn vriendin verteld me dat er veel Red Shirts op facebook zitten, dus wellicht vandaar.
Is niet geheel vreemd dus dat deze nu geblocked is.

Bovendien lees ik nergens enige vorm van bezorgdheid voor de toerist

Tijdens een speciale uitzending op TV, werd er wel degelijk gemeld dat er gedacht word aan touristen en iedere andere inwoner/bezoeker van de stad.
Er is zelfs een HOT line waar je naartoe kunt bellen mocht je ergens zitten.
Daarnaast kun je naar het stadion gaan mocht je geen onderdak hebben. (ge-evacueerd).

**FOUTE BOEL Chiang Mai

**Op het ogenblik zijn de problemen overgeslagen naar Chiang Mai.Overal in de omgeving van de stad worden brandweerkorpsen in alarm gebracht.
Er zouden aanslagen gepleegd zijn tegen Kasikornbank en Bangkokbank.
Gevreesd wordt ook dat de problemen overslaan naar het stadhuis in Mae Rim.
Het Airportplaza zou ook ontruimd zijn na bomalarm.

Begrijpelijk… Best kans dat ze anders via Facebook weer nieuwe demonstraties plannen…

Korn says nobody wins, blames Thaksin

Published: 19/05/2010 at 09:45 PM
Online news: Breakingnews

There is no victory in Thailand following the government’s crackdown on the prolonged anti-government rally at Bangkok’s Ratchaprasong commercial district, Finance Minister Korn Chatikavanij said on CNN on Wednesday.

He said nobody in the country, including the government, won after the protest of the red-shirt United Front for Democracy against Dictatorship ended.

Mr Korn said convicted former prime minister Thaksin Shinawatra was ‘certainly’ behind the political violence, as he promised the demonstrators ‘the world’ if the rally was successful.

The minister said the government needed to use military forces to end the intensifying red-shirt protest in Bangkok as it had continued for over two months and had resulted in loss of lives and many injuries.

*Bron: Bangkok Post / www.bangkokpost.com *

PM op tv nu.

Dit slaat nergens op, nee je kan er als premier/land er trots op zijn dat je op je eigen volk gaat schieten om dit de kop in te drukken, u waarschijnlijk wel! Ach als je maar rustig op vakantie kunt toch…

Een goede vriendin,werkt in de geburen van Kao san road en daar ging mijn gedachten aan uit.
Alsook de kleine baby die ze onderhoud met de heerlijke naam “Best”.

Beste Jan,

Ik wil aller langer reageren maar steeds heeft me dit weerhouden.
Waarom generaliseer je zoals in een andere thread met WE.

Steeds geef je aan als je maar met vakantie kunt dan is het goed.
Mag de toerist dan niet teleurgesteld , bang zijn.

Er is medeleven, men houdt elkaar op de hoogte met veelal nuttige berichten.
Velen zijn verdrietig door de beelden ook IK , immers ken je mij ?
Mijn levensverhaal wat het met me doet ?

Nuanceer het een beetje,…

Zeg dit maar over 4 weken als je ergens in Thailand loopt :dag:.

Echt ongelooflijk zo een antwoordt.

Wat een toestand zeg, ik lees hier net dat nu ook Chiang Mai in de problemen dreigt te komen .
Ook wij hebben toen we er waren een stel ontmoet, en twee jonge amerikanen die nog drie dagen in Bangkok verbleven, en daarna door zouden gaan naar Chiang Mai. Wat rot voor die mensen zeg, het jonge stel wat wij daar hebben ontmoet tijdens de fietstocht van Co, was op huwelijksreis , nou gezellig dan.

Dat was 1 bericht van 1 persoon die op dat moment vanuit zijn emoties reageerde en daar op terugkwam.
Hij betuigde ook spijt.

Hebben wij het nu gedaan ?

Kom op zeg het is toch niet normaal wat er ter plekke gebeurt?

Mag de toekomstige vakantieganger dan niets zeggen en zijn reis ect… in kliko gooien ?
Dat is ook niet reeel.

Ga zo maar weer naar huis…direct CNN aanzetten…
Wat staat er nog te gebeuren vanavond, vannacht, morgen en komende dagen…???

Vanavond maar even een kaarsje branden bij de Boeddha in huis en hopen dat al deze ellende heeeeeel snel over is.

Rood, geel, groen, paar, roze of welke kleur dan ook, ik wil gewoon vrede in mijn favoriete land ! Want wat er ook nog staat te gebeuren, Thailand blijft mijn NR-1 land !!!

Iedereen die vandaag en afgelopen dagen druk op het forum is geweest om al het laatste nieuws hier te plaatsen, dank voor de medewerking !! Hoop dat veel reizigers er iets aan hebben gehad !

Ook wij hopen dat het echt snel over gaat, overal staan hier in huis dingen uit Thailand, van boedhabeeldjes, tot tafelkleden, grote houten olifant. En elke keer als ik er naar kijk, wordt ik zo triest.
Maar ondanks alles blijft Thailand ook bij ons vakantie land nr.1., en als we straks de pensioengerechtigde leeftijd mogen bereiken hebben we afgesproken dat we er oud gaan worden.
En dat blijft staan.

Gr, Amber

Ik denk ook aan allen wat een triest nieuws.
het is elke dag raak dat je wordt geshockeerd

Ik ga een hammetje eten maar mijn maag zit vol

Ik vraag het aan God dat er kalmte komt.

Nee het is reëel als je jou reis in de waagschaal legt ten op zichte van een mensenleven, de emotie wie getoond wordt is puur egoistisch en niet normaal als je vindt dat de oplossing zou zijn dat inwoners van een land elkaar maar moeten afschieten.

Even goede vrienden Jan, en ik begrijp je intentie.
Zwart wit gezien is het maar een vakantie echter , het behoeft geen uitleg dat dit consequenties heeft voor een ieder.

De poster was op zijn vingers getikt en had spijt betuigd.
Je logt in na velen berichten veelal behulpzaam,en filtereer juist dat bericht eruit.

Ik heb nooit mijn reis in weegschaal geplaatst echter wel in hoeverre lopen we een als gezin een risico.

Kijk eens op de website van Dorcas het is zomaar een idee ten goede evenals Terres Des Homes … steun een gezin,kind,of Oma.

Misschien hypocriet immers gezien je onderschrift kijken WE met zijn allen naar Oranje en Houden WE van Oranje.
Hypocriet is het wel zeker met al het andere nieuws.
Velen gebruiken juist zoiets evenals een vakantie om even rust te nemen dan wel afleiding.

1 like