Betalen in Thailand

Beste Moira,pinnen in Thailand is duur! en het is waar 150bath voor ieder transactie,ik heb het ondervonden tijdens mijn verblijf in Thailand alsook de kosten die mijn bank aanrekende(2.5euro)nog één tip voor de mensen die naar Chiangmai gaan,wisselkantoorsk money changegeef je de beste koers voor je euros!(centrum:Chiangmai:ongeveer 200m van Diamond Hotel.Groetjes:Georgessiam.

Hallo,

De kosten van Nederland zijn er alleen als je geen pakket heb zoals wat wij hebben van de Rabobank is een pakket met een creditcard en dan zijn er geen extra kosten in Nederland voor het pinnen. Alleen dus de kosten van Thailand a 150 bath.
Ik zelf betaal nooit in winkels met mijn creditcard wij betalen met onze creditcard alleen maar hotels en vliegtickets.
De bedragen in Thailand zijn zo laag dus waarom zou je dan met creditcard betalen.
Dit is natuurlijk ook persoonlijk.
Hotels hebben mij nog nooit 3 procent extra gerekend.

gr van Moira

De kosten van Nederland zijn er alleen als je geen pakket heb zoals wat wij hebben van de Rabobank is een pakket met een creditcard en dan zijn er geen extra kosten in Nederland voor het pinnen.

De wisselkoers is dan wel 1% lager dan de standaard koers.

Hallo,

Oke dat wist ik niet ik weet wel dat als ik met een andere pas die ik heb van de rabobank pin dan betaal ik 1,50 euro extra dus met die pas pin ik niet meer. Dus vandaar dat we zo’n pakket heb dan bespaar ik 1,50 euro per pinopname.

gr van Moira