Hallo,
Ik ben al een hele tijd op zoek naar betaalbaar vrijwilligerswerk voor de maand Augustus van dit jaar.
Ik wil het liefst iets doen met kinderen (kindertehuis/helpen met huiswerk etc), de bestemming maakt over het algemeen niet uit. Ik heb een vriendin die eventueel ook intresse heeft, mits de kosten niet te hoog zijn.
Omdat ik zo jong ben is het vrij lastig om iets goeds te vinden, dus als er iemand suggesties heeft hoor ik het heel graag :)!
Groetjes…!
Kelly Klaver
Hoi Kelly,
wat een leuk idee dat je vrijwilligerswerk wilt gaan doen! als je echt uitdagend werk wilt doen in een prachtig land, dan zou ik je Zuid-Afrika aanraden. je kunt verschillende projecten doen, voor meer info hierover kun je kijken op www.khayavrijwilliger.nl
wij willen jouw en je vriendin graag helpen om er een leuke periode van te maken, we begeleiden jullie van a tot z!
succes,
Mariët
Khaya Vrijwilligersprojecten Zuid Afrika
Beste Kelly,
Voor deze zomer zijn via SIW nog verschillende mogelijkheden voor vrijwilligersprojecten overal ter wereld zie www.siw.nl
Ben er wel snel bij want de projecten lopen op dit moment snel vol. SIW is een stichting en wordt grotendeels draaiende gehouden door vrijwilligers. De kosten zijn daarom niet hoog/ Als je student bent en je neemt deel aan een project betaal je 170 euro maar krijg je daar wel voor 2 of 3 weken kost en inwoning. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het een hele bijzondere ervaring is.
Groet,
Frank