Betaalbaar guesthouse Bangkok

In BKK vind ik het altijd wel lekker om een kamer met airco te hebben

New siam dat lijkt me inderdaad ook wel iets! New siam 1 spreek me misschien nog wel meer aan.

Wat ik trouwens ook vaak zie is dat een guesthouse geen 1 persoonskamer biedt maar alleen een double/twin room. Aangezien ik alleen reis is dat natuurlijk niet handig of zou dat qua prijs niet uitmaken als je dan alleen komt?

je betaalt per kamer en de prijs maakt dan niet uit of je met 1 of 2 personen komt kan alleen uitmaken als je er ook ontbijt bij krijgt.

ik neem vaak een double room heb je meer ruimte het het prijsverschil met een 1 persoonskamer is vaak minimaal

New Siam I ben ik geweest. Vond dat wel een goed guesthouse. Ben ook in New Siam Riverside geweest maar dan vond ik I toch leuker/beter.
Heb ook in Merry V geslapen, die hier ook ergens in het topic is genoemd. Ook prima maar heeft wat weg van een gevangeniscel maar dan iets groter. Haha. Verder wel aardig personeel toen.

Het is uiteindelijke toch een ander guesthouse geworden. Happy House Guesthouse. Nabij Khao san Road maar toch redelijk rustig. Zo heb ik dus van alles wat hoop ik! Iemand er ervaringen mee? Over 1.5 week is het zover…

…M… Bij New Siam I staat onder de kamers dat bijv. de double room alleen voor 2 personen is. Verbleef jij alleen in een double room? Doen ze daar moeilijk over als blijkt dat je alleen bent? Had je een shared bathroom of niet? De single rooms hebben geen airco, maar ik reis alleen, dus vroeg me af of ik wel een double room zou kunnen boeken.

Ik was niet alleen dus ik had een double met 2 personen.
Weet eigenlijk niet of je die ook voor 1 pers kunt reserveren. Als het een double for single use is wel.
Als het niet kan, kun je het waarschijnlijk ook niet boeken aangezien je wel 2 namen op moeten geven bij boeking.
Ik heb eerlijk gezegd in Bangkok nooit een kamer met airco, alleen met fan. Vind 't best te doen.

1 like

misschien een stomme vraag :confused:
maar hoe gaat het daar als je bezoek mee neemt naar het hotel? :wub:
heb hun website even bekeken, ziet er best goed uit…
mijn voorkeur ging uit naar een 5 sterren hotel bij khao san road in de buurt, maar dat is best lastig te vinden vind ik :frowning: