Ik ga de komende week 2 tickets boeken naar Kaapstad. Mijn vrouw en ik zijn van plan eind november of begin december 2011 naar daar te gaan voor enkele weken rond te touren in huurauto. Kan er iemand me advies geven welk de beste weken zijn?
tx
Ik ga de komende week 2 tickets boeken naar Kaapstad. Mijn vrouw en ik zijn van plan eind november of begin december 2011 naar daar te gaan voor enkele weken rond te touren in huurauto. Kan er iemand me advies geven welk de beste weken zijn?
tx
Die periode is erg goed. Zomer. Begin december (rond de 8ste) beginnen de zomer-school vakanties. En wordt het super druk rond Kaapstad en de kusten.
Dus November is dan de beste tijd om te gaan.
:zon02:
Ik zou ook zeggen: november.
Maar is op zich wel goed dat je wat flexibel bent. Kan namelijk behoorlijk schelen in de vliegtickets als je in je vliegdata flexibel kunt zoeken. Prijzen willen vaak fors uiteen lopen ![]()
Zoals al gezegd, kun je maar het beste zien dat je vóór de Afrikaanse zomervakantie weer wegbent. Dan wordt het in de Westkaap behoorlijk druk maar dan beginnen veel accommodaties en attracties ook hun hoogseizoen-prijzen te hanteren!
Groetjes en alvast heel veel plezier aan de Westkaap!
Natascha Snelder / www.zazoetravel.com
Bedankt allemaal,
Ik heb tickets geboekt van 23/11 t/m 9/12. Net optijd weg hoop ik ![]()
Perfecte tijd!>>>
Ik zou kiezen voor eind November, maar dat is alleen omdat begin December de schoolvakanties al beginnen, en dan ben je de drukte nog net mooi voor.
Hier in het Greater Kruger Park is de natuur aan het veranderen: bomen en struiken beginnen al uit te schieten, en na de goede regens (December meestal) komt er weer vers groen gras op. Ook zie je dan de eerstgeboren impala’s, zebra’s, wildebeesten etc. Prachtig :zon02:!
Groetjes uit de bush,
Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com