Beste reistijd

We zijn van plan om volgend jaar in de maanden april, mei of juni naar het zuiden van Thailand te gaan. We houden van de natuur, de zon, strand en de zee. We zouden graag het zuiden verkennen. Welke van deze 3 maanden is de beste, wat het weer betreft ?

Wij zijn dit jaar in april geweest en we moeten zeggen dat het bijzonder heet was. Wel regenbuien gehad maar dat rukte de temperatuur niet. Wat betreft de andere maanden daar weten wij weinig van maar voor ons geen april meer.

Ton
:zon02:

Hallo,

maart en april zijn de heetste maanden zo’n 40 graden daarna word het weer wat beter. Ik ben er nu bijna de hele maand juni geweest en het was rond 32 a 33 graden en wel regelmatig lekker windje goed uit te houden. juli is eigenlijk hetzelfde wel af en toe wat regen. Ik spreek nu wel over Koh Tao het is namelijk nu monsoon in het gebied van phi phi.

gr van Moira

:chin:Hi Moira,Ik ben in mei geweest,en het regende"oude wijven"(constant regen)normaal ga ik nooit in deze periode,altijd in maart en december.Ik zelf zit er niet me in als het regend,maar mijn vriendin dat is andere koek!een druppeltje water en ze begind te zagen,of als de zon schijnt dat is niet goed voor haar huid.typish thais*Groetjes:Georgessiam.