wanneer beste tijd om te gaan

wij willen naar bangkok en dan reizen door het noorden van thailand, wanneer kunnen we dan het beste gaan 15-03 t/m 15-04 of 06-06 t/m 06-07.

hallo ! ik denk dat maart van dei tijden het beste is . april en mei zijn wel droog maar erg heet juni en july dan treedt de moeson in het land . Ik weet niet of dit voor lullie een probleem is , ligt er ook aan wat voor vakantie u wil , komt u voor de zon zee & strand dan is veel bewolking niet zo prettig lijkt me . Maar komt u gewoon om het prachtige land te bezoeken zoals het noorden dan is af en toe een buitje lekker verfrissend en dan is het niet zo stoffig overal . Bovendien regent het meestal na de middag of snachts n uurtje , dan komt er ook alles uit . ik denk niet dat u van de regen veel last zult hebben . Ik ben afgelopen oktober geweest en toen gaven ze net zoveel regen aan als in juni / july , en ik heb totaal 3 uur regen gehad in 2 weken . Ik ga dit jaar ook in july . Maar november december januari en maart zijn de beste maanden , weinig regen en niet zo bloedheet . Kies zelf maar …