Wil in Jan/Feb 2012 naar Thailand,waar kan ik het beste naar toe gaan voor het zonnetje(misschien regentijd):zon02:
Phuket ben ik al geweest.
En wie weet daar een leuke locatie bv huisje aan het strand
Wil in Jan/Feb 2012 naar Thailand,waar kan ik het beste naar toe gaan voor het zonnetje(misschien regentijd):zon02:
Phuket ben ik al geweest.
En wie weet daar een leuke locatie bv huisje aan het strand
normaal gesproken is in januari en februari het weer in heel thailand goed je kan dus overal naartoe mischien kan je vertellen wat je zoekt erg rustig of juist met diverse uitgaans mogenlijkheden, duiken en of snorkelen, wil je naar 1 eiland/strand of wil je nog meer gaan zien
Hoef niet naar het vaste land,wil graag naar Koh Samei of Krabi of Phi-Phi en graag 2 x 1 week en dan doorvliegen naar maleisie,
Hoef niet in de hoofdstraat te zitten een leuk rustig resort is gewenst.
Koh Samui zou ik combineren met Koh Tao en of Koh Phangan en als je naar krabi gaat zou je Koh Phi Phi kunnen combineren met Ao Nang, Ralay Beach en of Koh Lanta
Hoi Hoekie ik heb de 2 dezelfde topic’s samengevoegd in één topic!
Nu ik zou zeggen,Koh Samet,je hebt al goedkope hutjes vanaf 350bath ongeveer 30meter van het strand!
Koh Samet is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer vanuit Bangkok!
Wat ook een voordeel is dat dit eiland in de week geen massa toerisme kent,men kan ongestoord wandelen op het strand.
Andere dingen wat men kan doen:rijden met quat of motorfiets om het eiland te verkennen,alsook heeft Koh Samet enkele massage parlors.
S’avonds kan men lekker eten aan het strand,vele restaurantjes die geweldige gerechten voorschotelen.
Ook heeft Koh Samet enkele cafe’s om lekker door te zakken.
Nu het weer voor Koh Samet in januari is heel zonnig temperaturen 30° s’nachts 22°(het heeft volgens de statistieken maar 2 regendagen in januarie)