Beste hotel van Turkije?

Club Golden Arena in Konakli. Net 10 mei geopend: alles is nog gloedje nieuw en niet te groot, dus persoonlijke sfeer daar.

:smiley: Aegean Dream Resort in Turgutreis is een van de beste hotels die ik ooit ben tegengekomen in Turkije. :lol: Het Hotel is sinds april 2004 open. Wat ons vooral opviel was de rust van het Animatieteam, geen schreeuwers maar vriendelijke mensen die probeerden(en daarin slaagden) om het je naar je zin te maken. B) Ook het eten was super. Iedere maaltijd drie/vier soorten vlees of vis, rijst, pasta, een grote gevarieerde saladebar.
Bij de zwembaden en het strand zijn genoeg bedjes zodat je niet voor het ontbijt handdoeken moet gaan wegleggen.
De kamers zijn groot en schoon, alleen de bedden zijn wat hard. :smiley:
Het personeel spreekt allemaal engels en is altijd vriendelijk en probeert je zo goed mogelijk te helpen.

Het hotel ligt op 10 minuten lopen van Turgutreis waar het iedere zaterdag markt is.
Het hotel heeft een gratis shuttle dienst naar Bodrum die ook door Turgutreis komt.

Kortom een hotel wat zijn 5 sterren status meer dan waard is. B)

Wij zijn ook net terug van Aegean Dream Resort in Turgutreis.
Het is voor ons de eerste keer een all-in hotel geweest maar het is daar echt super!!! Alles is nieuw en mooi, ik denk dat we daar zeker volgend jaar weer naartoe gaan.

Carola

Originally posted by barb.33@15-05-2004, 19:52:36
** Club Voyage Torba te Torba, 6 km. van Bodrum. Een supergoed hotel, rustige ligging maar superschoon, goed eten zowel voor families met kinderen als stellen erg leuk, niet meteen geschikt voor jongeren denk ik. **

ik kan idd bevestigen dat Club Voyage Torba een superhotel is, eerste kennismaking met Turkije voor mij in 2002 en zeker geen slechte!! Ik ben zelf 21 dus voor jongeren is het ook niet zo slecht. Toen vond ik het spijtig dat het zwembad maar “gewoontjes” (wel goed maar niets speciaals) was maar ik heb nu gezien dat er sinds vorig jaar (2003) een nieuw zwembad met glijbanen is bijgebouw. Hier zien ze mij zeker nog terug dus !!

Binnen een maand vertrekken we naar Ephesus Princess 5* in Kusadasi, is in dit topic ook al genoemd.

Ben benieuwd !

Dag allemaal,

Volgens mij is Cornelia de luxe in Belek/Akzu het mooiste en duurste hotel van Turkije. Ook het nieuwe Xanadu ziet er erg mooi uit. Zou eigenlijk wel naar alle twee willen, maar Caston van de postcodeloterij is nog niet langs geweest :smiley:
Zelf ben ik 4 x in Adakule te Kusadasi geweest, een prima en heel mooi hotel, vooral de glazen binnenliften tonen erg luxe. Alleen jammer dat de hotelkamer geen balkon heeft. Ik zag dat het hotel nu all in geworden is, wat een geluk voor de portemonaie. Tussen de 1000 a 1500 gulden was niets voor af en toe een drankje, en een raki drinken tijdens het eten. En heel soms een lunch.

mvg Martie :slight_smile:

een van de beste hotel van antalya is cornelia deluxe en larespark maar ben nog niet overal geweest dus een van de vbeste [ :smiley: :smiley: :smiley:

Originally posted by Caroline@29-03-2004, 18:52:20
** Marmaris Resort en Hotel Fantasia in Kusadasi zeker aan te raden, dit jaar Golden Coast in Side…iemand ervaring hiermee>? **

Hallo, ik ben net terug uit Side en heb in het Golden Coast gelogeerd, geweldig hotel, veel te doen, heerlijk eten en goede sfeer. Trouwens ik heb daar iemand ontmoet waar ik nu nog contact mee heb. Dus een vraagje, zou je contact met me op willen nemen, dan kan ik je prive wat vragen 0655963743,ik kan je dan meer vertellen over het hotel en je zou mij er een dienst mee bewijzen. Ik ben een dwaze verliefde dame, volkomen onschuldig en ongevaarlijk, alvast bedankt Rita

ETAP ALTINEL Verblijf op All-Inclusive Basis

Dit Hotel ligt op een afstand van 27 km van het vliegveld in het plaatsje Guvercinlik. 15 km van Bodrum Centrum
Heel goede verblijfplaats
176 kamerss,350 beds, in totaal 4 aparte blokken verspreid, centrale geregeld airco,direkt telefoon,huurkluisjes (tegen betaling, Sat-TV,minibar, douche/bad/wc en haardroger

Room service,
Verpleegster dat mag je vergeten, stelt helemaal niets voor
Dokterpost (everyday except sunday,11-12,00 am),speciale entertaintment elke avond in de amphitheatre(01 july-31Oktober) buitenbad, Kinderbad, Privestrand, Kapper, Juwelier, Fotowinkel, Boutiques, Juniorclub
, Ynternetcafe tegen betaling
LaundryService,
Fotograaf, tegen betaling en erg duur
Market, Babysit, Sauna, Fitness Center, Turksbad.
Watersporten-Diving-Parasailing-Waterski -Kano-Jetski-Windsurf.?œTafel tennis, Biljart, Massage, Beauty center.
Ontbijt : 07:00-10:30
Late Ontbijt : 10:30-11:30
Lunch : 12:30-14:30
Snack Service : 12:30-16:00
Kinderbuffet : 18:00-19:00
Dinner : 19:30-22:00
Midnight Dinner: 23:00-24:00

alles all in tot 24 uur daarna moet je betalen tot 7 uur

IK zou kiezen voor: Hotel Fantasia (in Kusadasi)
Hotel Imbat (Kusadasi / Lady´s Beach)
Hotel Onura (Kusadasi)

Van 12 juli t/m 26 juli 2004 in hotel Blue Star in Alanya geweest, 4 sterren all-inclusive.

Echt de moeite waard geweest! Zeker een aanrader.

Ben al 7 keer in Turkije geweest en vond tot nu toe hotel RIXOS en KERVANSARAY in Torba( bodrum) de beste.
Deze hotels liggen naast elkaar. Vooral Kervansaray is prijs-kwaliteit zeker de moeite(kga er zeker nog eens heen), Rixos is ietske duurder.
Hotel PERISSIA in Side is zeker ook de moeite, maar dan enkel als de ouders betalen :slight_smile:
Alle 3 hebben een fantastisch animatieteam en veel sfeer.

Hebben jullie wel us van Aydinbey (het hotel ligt in konakli) gehoord?? Het is wel een nieuw hotel. Maar ik vraag me af of het wel een goed hotel is. Iemand er al een keer geweest??

Net terug van Alanya. we waren in het GOLDEN DREAMS SUIT HOTEL. m.i. een super hotel. Daar het een klein, knus hotel is is de bediening zeer persoonlijk. na enkele dagen kent iedereen iedereen zowel personeel als andere gasten. dit had tot gevolg elke avond super fiesta met zijn alle

wie is er al naar FAME RESIDENCE LARA geweest in ANTALYA?

Mvg

Voor mij is dat Barut Hotel Lara Resort in Lara. Mooie kamers, goed eten, heel schoon en vriendelijk personeel

Beps…dit onderwerp is uit 2003…

Hotel Samara in Bodrum (Torba)
8km van het centrum van Bodrum.
Mooie grote kamers, 1 groot zwembad, mooi privé strand, lekker eten veel variatie, verschillende bars met keuze uit verschillende cocktails, zeer vriendelijk personeel en alles zeer goed onderhouden!!!

@Hans: Als het iets toevoegd, waarom niet??? Het is een informatief onderwerp

ik zou via zoover (Vakantie Turkije - Voordelige zonvakanties ☀️ | Zoover) op zoek gaan naar een leuk hotel, op basis van de beoordelingen :slight_smile:
Aqua Fantasy Aquapark & Club hotel en Club Paradiso scoren daar goed!

Hoi wij zijn pas terug van vakantie.Wij zaten in Bodrum Resort Ersan& Spa.5* hotel all.incl…We hebben het daar reuze naar onze zin gehad.Ik kan het iedereen aanraden.