Welk hotel in Bodrum?

Hoi,we twijfelen tussen Rixos,WOW en Aegean dream resort in Bodrum.
Of Korumar in Kusadasi.Welk is volgens jullie aan te raden?

zeker rixos bodrum!!!

is al m’n 3de keer dat ik daar ben geweest en heb er nog altijd niet genoeg van. je kunt er alles vinden: de vele restaurantjes, de leuke animatoren,
de mooie shows, het spetterende “nachtleven”, het lekkere eten,
de aangenaame kinderclub,…enz. Rixos is misshien geen goedkoop hotel maar je vind het er allemaal!!

groetjes ashleytje

Wij zijn al 3 maal naar Aegean Dream in Turgutreis (Bodrum) geweest, en het is er SUPER ! De meesten die er geweest zijn, gaan terug. Wij volgend jaar zeker ook !

ben er niet geweest, maar qua ligging hoort het allemaal bij bodrum, maar toch niet echt zeg maar

rixos ligt op de weg van het vliegveld naar bodrum. hoort volgens mij officieel bij torba. je zit met een dolmusje met ongeveer een dik kwartier in bodrum.
aegean dream ligt bij het turgutreis. turgutreis zelf is een wandeling weg, maar bodrumstad is toch een lekker half uurtje dolmussen
Wow resort ligt aan het randje van gumbet. een kleine wandeling vanaf gumbet en ik denk een kwartiertje met de dolmus naar bodrum stad.

zit je dus in rixos en wil je je hotel uit, dan zul je altijd naar bodrum moeten of verder. de andere hotels hebben een zeer leuke turkse (bad)plaats naast de deur.
als je van plan bent je hotel niet uit te komen, doet dit er allemaal niet toe, maar indien je dat wel van plan bent, raad ik zeker wow of aegean dream aan.
veel succes met kiezen en veel plezier op vakantie!!

ik ben in rixos bodrum geweest en in korumar. Naar world of wonders ga ik deze zomer.
Rixos bodrum is zeker een aanrader, korumar vond ik wat minder… dat kwam vooral omdat ik 13 ben, en er niet veel mensen waren van mijn leeftijd.

hallo,
ik zelf ben een reisleidster vanuit Bodrum.
Je kan de rixos nu wel niet vergelijken met het wow hotel maar is wel een van de beste hotels van hier en ook aegean dreams is een heel tof en modern hotel
lesley

Ik ga dit jaar naar WOW bodrum… ontzettend veel goede dingen over gehoord!

Ik ben daar zo’n 4 jaar geleden geweest, mooi hotel! Kamers wel wat klein, maar verder gewoon goed! Veel plezier!

Dank je wel! Ik hoor er veel goede verhalen over, ben benieuwd.